تاریخ انتشار:۱۷:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مقام معظم رهبری میفرماید:(عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است).

امروز ما در عرصه ای از تاریخ قرار داریم که آیندگان به آن افتخار خواهند کرد.ایران امروز ماتنها کشوری میباشد که در دنیای ملتهب کنونی پرچم آزادگی و دفاع از ملت های مظلوم را به احتزاز در آورده و این مهم میسر نمیشد مگر با رهنمود های مقام معظم رهبری و وجود بسیجیان پیروخط امام و ولایت.

مردم جامعه ما باید بدانند که بسیج چه نقش به سزایی در محقق شدن این امر به عهده داشته،دارد و خواهد داشت.ما در حال حاضر به برکت فرهنگ مبین بسیجی که با نگاه آینده نگرانه امام راحل به وقوع پیوست به مبارزه با استکبار غرب در چندین جبهه اعم از فرهنگی، نظامی، سیاسی و اعتقادی غیرو ایستاده ایم.وظیفه امروز مسئولین و نهادهای مرتبط شناخت هر چه بیشتر اهداف و رویکردهای بسیج در همه زمینه ها به اقشار مختلف جامعه میباشد.

نهال بسیج از بطن جامعه ما رویده و الان تبدیل به درخت تنومندی شده است که در سرتاسر گیتی ریشه دوانده است.درخت پر باری که میوه آن آزادگی و استقامت ملتهای مستضعف در برابر جور و زور قدرتهای شیطانی زمان میباشد پس بیاید با نهادینه کردن این فرهنگ در خود و جامعه پیرامونمان اجازه ندهیم این فرهنگ غنی که حاصل خون هزاران شهید این مرز و بوم میباشد با دسیسه دشمنان خونی ایرانمان کوچکترین خدشه ای به خود ببیند.

مهران گرجی نیا عضو بسیج جامعه مهندسین گچساران
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.