تاریخ انتشار:۲۳:۳۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: چندیست عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی مورد نقد قرار می گیرد اما جهانبخش ایزدپور با اطمینان از عملکردش دفاع می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ایزدپور بیشتر از آنکه تبعیضاتی را که در حق همه شهرستانها به جز باشت و گچساران به عهده خود بداند آن را به نمایندگان این شهرستانها نسبت می دهد و می گوید:هر کس پول بیشتری آورد بیشتر برایش کار می کنم.

او تاکید می کند: در یاسوج و شهرستان بویراحمد کم کاری نکرده بلکه رسانه ها در حق وی بی  انصافی می کنند.

ایزدپور در پاسخ به مطالبه فرماندار بویراحمد که معتقد است باید بازیهای رسمی در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار شود هم می گوید:ما به پیمانکار بدهکاریم و چه کنیم که از 3 میلیارد طلب پیمانکار 100 میلیون تومان آن هم تامین نشده است.

وی دوباره یادآور می شود: تخصیص با پول فرق دارد و بین آنچه که تصویب می کنند و آنچه تخصیص می شود تا پولی که به ما می دهند زمین تا آسمان تفاوت است.

او وعده داده 15 روز دیگر ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج آماده برگزاری مسابقات است و این چمن حتی برای استانهای همسایه نیز یک فرصت است.با این حال شرط تحقق این وعده را تامین اعتبار لازم برای تسویه حساب با پیمانکار و تحویل ورزشگاه  می داند.

ایزدپور در هر جمله اش یکبار نام پول را می آورد و پایان هر توضیحش دوباره تبعیضها در تخصیص بودجه را به رخ می کشد و آخر سر می گوید: هیچ تبعیضی در میان نیست و اینکه گچساران 36 پروژه دارد و بویراحمد 4 پروژه اصلا مساله مبهمی نیست که رسانه ها به آن دامن می زنند.

برای اینکه نگاهی به ورزشگاه های شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و شهرستان بویراحمد بیندازیم کافیست چشم انداز اتاق مدیر کل ورزش و جوانان را ببینیم.

منبع:بویر خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.