کد خبر: ۱۰۹۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۴۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
مهران گرجی نیا
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): باشت و گچساران بازوی قدرتمند استان می باشد، نگذارید با تخم تفرقه برادری مان تخریب شود...

هم استانی های عزیز توهین به باشت و باوی یعنی توهین دوباره شما به نام استان و دم زدن از اختلافاتی که در واقع بین مردم استان مان وجود خارجی ندارد و فقط با صحبت های نسنجیده این امر به وقوع کلامی می پیوندد.

مردم استان ما عمریست که در رده های ابتدایی محرومیت قرار دارند و دلیل واقعی آن را یا نمیدانند یا میدانند و خودشان را به آن راه میزنند.بزرگترین دلیل این بحث از نظر بنده اختلاف های قومیتی میباشد که به سالها پیش بر میگردد.ما به جای توهین به برادران خود در استان باید به دنبال عاملین و دامن زنندگان به این اختلافات بگردیم.

شما دوست عزیز اگر الان به شخص دیگر در شهرستان دیگر فلان توهین را بکنید نه به نفع خود و شهرستان خود بلکه به زیان مردم خود کار کرده اید، جای تعجب است که اختلافات درون استانی ما چندین برابر مثلا استان همسایه اصفهان می باشد با اینکه جمعیت این استان چندین برابر جمعیت ماست و وقتی میخواهیم امکانات آنها را با خودمان مقایسه کنیم اصلا حرفی برای گفتن نداریم ولی اگر بخواهیم منابع آنها را با استان خودمان قیاس کنیم ما چندین برابر آنها ازغنایت منابع برخوردار هستیم. وقتی این موضوعات و صدها دلیل دیگر با چشم غیره مسلح قابل مشاهده و فهم می باشند پس لطفا دست ازاین نحوه سخنراندن بکشید.

تفرقه ما عامل اصلی پسرفت ماست، گول تفرقه افکنان را نخورید، ما برادران خونی هم هستیم، نمایندگان و مسئولین ما نیز باید اینگونه باشند، اگر مسئولین استانی ما با پشتوانه واقعی مردم و الحق برای پیشرفت مردم استان دست به دست هم بدهند آن زمانیست که مشکلات رنگ خود را عوض میکنند و زمینه پیشرفت استان به سمت توسعه یافتگی آماده میشود و به سرعت جلو میرود.

من نمی فهمم که حرف زدن و تخریب کردن بقیه شهرستان ها برای یک هم استانی چه سودی دارد و می دانم که پشت به پشت هم بودن و خواستار احقاق حق شدن چه سودی دارد. بیاییم دست از افکار پوسیده گذشتگان بکشیم و دست در دست هم سرزمین خود را آباد کنیم.

مهران گرجی نیا فعال سیاسی و اجتماعی هم استانی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
ام ام ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
گرجی نیا درود
گچ بوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
عالی بود حاجی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
به نظرمن ريشه همه اين اختلافات شخص استاندار ميباشد كه با بي تعبيري و پارس بازي استان را به هم ريخته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.