کد خبر: ۱۰۸۹۶
تاریخ انتشار:۱۲:۱۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد بازیکناننش راه شکست تراکتورسازی را هم می‌دانند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

داریوش یزدی که دیشب، ٢٤ ساعت پس از پیروزی تیمش برابر فولاد اهواز در جام حذفی، در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شده بود، درباره استعداد بازیکنان خوزستان به مجریان این برنامه (افشین عبدالهی و مهدی واعظی) گفت: عبداله  ویسی، سال گذشته با بازیکنان بومی خود، به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال رسید تا خیلی چیزها را ثابت کند. من هم امسال با چنین بازیکنانی لیگ ٢ و جام حذفی را آغاز کردم و امید زیادی هم به موفقیت داریم.  

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درباره دیدار آینده این تیم برابر تراکتورسازی تبریز توضیح داتد: چیزی غیر از پیروزی در جام حذفی برای ما مهم نیست. با وجود احترام زیادی که برای امیر قلعه‌نویی قائلم، باید تاکید کنم راهکارهای غلبه بر تراکتور را داریم و راه شکست این تیم را بلدیم.

وی افزود: پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان در اهواز گفته بودم که بچه‌های ما ظرفیت بالایی دارند. شاید چنین شور و اشتیاقی در شهرهایی مانند گچساران، هر ١٠ سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. به نظر من بهتر است فدراسیون جای هبه کرد تیم به شهرستان‌ها، میزبانی چنین مسابقاتی را بدون قرعه‌کشی به این شهرها اعطا کند. البته مشروط بر اینکه آن شهرستان‌ها هم حداقل  امکانات را داشته باشند.

یزدی در پاسخ به این پرسش که آیا مجموعه وزارت نفت از موفقیت‌های متعدد نفت و گاز گچساران نفت و گاز در هندبال، بسکتبال، هاکی  و فوتبال اشباع شده است؟ تصریح کرد: بدون شک اینطور نیست. وزارت نفت به عنوان متولی باشگاه نفت و گاز گچساران، همه کوشش خود را برای موفقیت این زیرمجموعه خود بکار می‌بندد. همانطور که می‌دانید هندبال گچساران در آسیا به مقام ارزشمند چهارم رسید. این استعداد در فوتبال گچساران هم وجو دارد و تیم ما دست‌کم باید در لیگ یک حضور داشته باشد، چون مردم گچساران شیفته فوتبالند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.