تاریخ انتشار:۱۸:۴۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور
عصر دنا: تیم زاگرس یاسوج در دقیقه 90 مقابل حریق خود قشقایی شیراز به پیروزی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر امروز و با تاخیری 45 دقیقه‌ای تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه تختی شهر یاسوج و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند.

قشقایی یاسوج که همراهی و تشویق بی‌امان هواداران ترک زبان شهر یاسوج را به همراه داشت در مقابل تیم جوان زاگرس یاسوج قرار گرفت که هواداران این تیم نیز بی‌امان تیم هم شهری خود را تشویق می‌کردند.

دیدار این دو تیم که از با کیفیت‌ترین بازی های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود در نیمه اول با حملات گسترده تیم یاسوجی در حالی به پایان رسید که گلی از خط دروازه‌ها رد نشد.

بازی دو تیم در نیمه دوم همانند نیمه اول با شور و حرارت خاصی دنبال شد و این تیم زاگرس بود که حملات گسترده‌ای را روی دروازه تیم قشقایی شیراز تدارک دید.

بازیکنان خط حمله زاگرس یاسوج بارها تا آستانه باز کردن دروازه تیم قشقایی شیراز پیش رفتند که عکس‌العمل‌های خوب دروازه‌بان این تیم مانع فروپاشی دروازه تیم قشقایی شد.

تیم قشقایی نیز در این نیمه صاحب یک فرصت خوب گل زنی شد که ضربه بازیکن شیرازی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و موقعیت خوب گلزنی را از بازیکن شیرازی گرفت.

دو تیم در این نیمه دست به تعویض‌هایی زدند تا بتوانند نتیجه را به نفع خود تغییر دهند که حملات دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت.

در ادامه و در دقایق پایانی بازی ضربه کاشته به نفع تیم فوتبال زاگرس یاسوج گرفته شد که بازیکن تعویضی زاگرس یاسوج توانست به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه قشقایی شیراز را فرو ریزد و بازی با همین تک گل به پایان رسید.

زاگرس یاسوج با این برد انتقام شکست تیم لیگ برتری پرسپولیس را از تیم خوب قشقایی شیراز در جام حذفی گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.