کد خبر: ۱۰۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۳۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
در اهواز؛
عصر دنا: فولاد خوزستان در ضربات پنالتی مغلوب تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران شد و از جام حذفی کنار رفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): تیم‌های فولاد خوزستان و نفت و گاز گچساران از ساعت 15:35 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند.

وحیدطالب‌لو، ایوب والی، محمد اهل‌شاخه، یوسف وکیا، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده، محمود مطلق‌زاده، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و بهرام رشید فرخی نفرات فولاد را در ابتدای بازی تشکیل می‌دادند و برای نفت و گاز گچساران هم آرمان فرهمندیان، سیدساسان شیرمردی، عماد قاسمی، علی جهانگیری، علی کرمی، عبدالکریم شاوردی، کوشا بهائی، عبدالهادی خنیفر، نبی‌الله اسدی، محمدرضا مظاهری و سید فرید طالقانی وارد زمین شده بودند.

تلاش دو تیم در طول 120 دقیقه بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی باشد.

در ضربات پنالتی آرمان فرهمندیان دروازه‌بان نفت و گاز گچساران در مقابل وحید طالب‌لو دروازه‌بان باتجربه فولاد که ضربات پنالتی را در گذشته خوب می‌گرفت، موفق‌تر عمل کرد و توانست پنالتی‌های ایوب والی، سروش سعیدی و ساسان انصاری را مهار کند و موجب حذف فولاد در جمع 16 تیم نهایی جام حذفی شود.

نبی‌الله اسدی، همایون گراوند و حسین حجازیان از نفت و گاز پنالتی‌هایشان را تبدیل به گل کردند و طالبلو تنها پنالتیِ علی کریمی را گرفت؛ در تیم فولاد هم رشیدفرخی و بوحمدان گلزنان ضربات پنالتی بودند.

نفت و گاز گچساران با پیروزی 3 بر 2 در ضربات پنالتی موفق شد به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی صعود کند تا منتظر برنده دیدار تراکتورسازی و برق جدید شیراز باشد.

لازم به ذکر است، نفت و گاز گچاساران در مرحله سوم جام حذفی موفق شده بود استقلال خوزستان را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه غدیر شکست دهد.

علاوه بر داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز تعداد زیادی از بازیکنان این تیم همچون سیدساسان شیرمردی، عبدالهادی خنیفر، کوشا بهایی‌پور، علی جهانگیری، کریم شاهوردی، یحیی رحمانی و فرید طالقانی  اصالتی خوزستانی دارند که تاکنون توانستند دو تیم استان‌شان را از جام حذفی کنار بزنند.

سرپرست نفت و گاز به بیمارستان منتقل شد

پس از برد گچسارانی ها در غدیر سرپرست این تیم اسماعیل پناهپوری دچار مشکل شد و با حضور به موقع مسئولان امدادی به بیمارستان منتقل شد.

برای پناهپوری سرپرست تیم نفت و گاز گچساران آرزوی سلامتی می کنیم.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
احسنت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.