کد خبر: ۱۰۸۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۴۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انتقاد از مسئولان اجرایی و یا نهادهای دولتی این استان باید بر اساس منطق و بدون چشمداشت باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فتاح محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لنده با یان اینکه اربعین حسینی یک حرکت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بوده که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز جهانی شده است، افزود: قرآن تجلی رساله رموز هستی و ماندگارترین اثر تاریخی برای نجات بشریت بوده که توجه به آیات آن مسیر هدایت و سعادت جامعه را هموار می‌سازد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فلسفه نزول آیات قرآن و معارف دینی و اسلامی برای تکریم و کرامت انسانی بوده که از راه ایمان و علم تحقق می‌یابد.

محمدی یادآور شد: بصیرت، آگاهی و شناخت و معرفت منشأ تحقق کرامت انسانی بوده که با توجه و تدبر در آیات قرآن و استفاده از برنامه‌های سعادت‌بخش این کتاب الهی می‌تواند محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راهبردهای قرآن که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد اصل وحدت و انسجام بوده که عامل نشاط و پویایی و تحرک در جامعه می‌باشد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: معنای وحدت این نیست که انتقادی نباید باشد بلکه انتقادات باید در جهت رشد و توسعه و بدون چشم‌داشت و بر اساس منطق صورت پذیرد و تا زمانی که این اصل وحدت وجود دارد مبارزه با بی عدالتی و تبعیض نیز وجود خواهد داشت.

محمدی گفت: مسؤولان موظف به شنیدن انتقادات و انعکاس به رده‌های بالاتر و تلاش در جهت برطرف ساختن مشکلات هستند.

وی در ادامه به وجود ولایت فقیه در رأس امور کشور اسلامی ایران اشاره و افزود: نظام ما واحد بوده و ولایت فقیه به عنوان عنصر حیات‌بخش این نظام مانع از انحراف می‌باشد که کشور را در جهت خدمت به مردم و رشد و توسعه همگانی و قرار گرفتن در مسیر سعادت هدایت می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسلام در استان ما خلاصه نمی‌شود یادآور شد: اسلام برای نجات بشر آمده و شامل مرور زمان نمی‌شود چون از جامعیت برخوردار است.

وی در ادامه به خاطره‌ای از شهید ابوترابی اشاره کرد و گفت: شهید ابوترابی در جمع اسرای ایرانی در عراق گفتند« همه انبیا و اولیا برای تحقق یک کلمه و آن هم خدمت به انسان در مسیر هدایت و سعادت برانگیخته شدند».

محمدی ادامه داد: از ایشان پرسیدند که خدمت تا چه مدتی باید انجام شود، شهید ابوترابی پاسخ داد «این خدمت تا زمانی باید ادامه یابد که خاک شویم و مردم برای رسیدن به سعادت و خواسته‌های خود بر روی ما پا بگذارند».

وی افزود: لنده یکی از شهرستان‌های خاص استان بوده که کمترین آسیب اجتماعی را داراست و به همین جهت باید به دید بهتر و نگاه جامع‌تری دیده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه نیازها و مشکلات شهرستان را می‌دانیم باید اعتبارات و برنامه‌های لازم در جهت تحقق آرمان‌های نظام و خدمت به مردم فراهم شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
خداویکی الان چه ربطی داره که گفته شده اسلام در استان ما خلاصه نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
درود بر عصر دعا همیشه فعال و در صحنه
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
حاحی از وقتی شنیدم زنت رفته سر کار و ما جوونا بیکاریم.چنان از خدا و مسولان نامید شدم که نماز ترک کردم.چون فهمیدم هیچ طریقی زندگی ما درست بشو نیست.قیامت هم برای ...اسلام شما از چشم ما انداختید.و دوم خرفتون باور کنیم دم خروس یا قسم حصرت عباس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
کمکی اشتغال مردم باشد وگرنه همین اسلام هم فردا می رود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار