تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: نخستین واحد فیزیوتراپی دولتی به زودی در کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید غفار شفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: نخستین واحد فیزیوتراپی دولتی با چهار تخت در شهر دهدشت راه‌اندازی می‌شود.

شفایی با بیان اینکه یک نفر پزشک متخصص توانبخشی به کادر درمان شهرستان اضافه خواهد شد، گفت: با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت تجهیزات واحد فیزیوتراپی تأمین شده و به زودی در کلینیک امام سجاد مستقر می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از استقرار پزشکان متخصص جدید در شهرستان خبر داد و با اشاره به فعالیت 42 پزشک متخصص در مجموعه بهداشت و درمان گفت: تعدادی از این پزشکان در قالب طرح سلامت مشغول خدمات‌رسانی بوده که با اتمام طرح با پزشکان جدید جایگزین می‌شوند.

وی با بیان اینکه 200 هزار نفر زیر پوشش درمانی بیمارستان دهدشت و کلینیک‌های تخصصی این شهر قرار دارند، افزود: یکی از دغدغه‌های مردم چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی نبود متخصص گوش و حلق بینی تمام وقت در مراکز درمانی دهدشت است.

شفایی با بیان اینکه از اول آذر ماه پزشک گوش، حلق و بینی به صورت تمام وقت در بیمارستان و کلینیک‌های شهر مستقر می‌شود، از بهداشت و درمان شهرستان تقدیر کرد.

وی افزود: تا ابتدای آذر ماه تعداد 21 پزشک متخصص در رشته‌های زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، مغز و اعصاب، چشم و طب اورژانس در مراکز درمانی شهرستان مشغول فعالیت خواهند شد.

شفایی با اشاره به فعالیت چهار پزشک متخصص زنان و زایمان در این شهرستان گفت: با افزوده شدن یک متخصص دیگر تعداد پزشکان این رشته به 5 نفر افزایش می‌یابد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.