کد خبر: ۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار:۰۷:۴۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: حسن روحانی قبل از انتخابات دوره یازدهم شعارهای بسیاری برای رفع مشکلات مردم می داد ، یکی از شعار های وی حل مشکلات اقتصادی در صد روز بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): اکنون که بیش از سه سال از عمر دولت یازدهم می گذرد اما بسیاری از وعده ها تحقق پیدا نکرده و حتی مردم در بسیاری از موضوعات بلاتکلیف هستند.

به گزارش افکارنیوز، مسکن مهر یکی از همین پروژه ها بود که دولت آقای روحانی از ابتدا هیچ اعتقادی به این پروژه ملی نداشت و هر چند دولت نهم و دهم تنها راه خانه دار شدن مردم را این مسکن می دانست اما این دولت از همان ابتدا مسکن مهر را تورم زا خواند و نه تنها روی خوشی نشان نداد که متقاضیان این مسکن را با بلاتکلیفی مواجه کرد.

بسیاری از مردم با امید خانه دار شدن و رهایی از چنگال اجاره نشینی تمام دارایی خود را جهت خرید مسکن مهر سرمایه گذاری کردند اما پس از متوقف شدن این پروژه این روزها سرگردان هستند و مشکلات زیادی برای آنها پدید آمده است.

متقاضیان مسکن مهر که نزدیک به چهار سال است دولت جواب قطعی برای تحویل واحد های مسکونی نمی دهد اعتراض خود را چندی پیش از تجمع مقابل دفتر وزیر شروع کردند و نمایشگاه مطبوعات را فرصتی دانستند که حرف خود را به گوش مسوولان برسانند .

مردمی که این روزها نمی دانند بلاخره واحد های خود را کی تحویل میگیرند و هر روز دلواپس هستند که شاید صاحب خانه نشوند .

اما این پایان ماجرا نیست، اصلاح طلبان که ادعای مردمی بودن می زنند و با پز روشنفکری خود را دغدغه مند نشان می دهند در ماجرای اخیر اعتراض مردم به وزیر مسکن در کانال اصلاحات نیوز آنها را تندرو خواندند.

photo_2016-11-13_10-04-52

 

آیا به راستی مردمی که نمی دانند تکلیفشان چیست و همه زندگی شان را وقف مسکن مهر کرده اند و حالا هیچ دغدغه ای را از سوی دولتی ها برای خانه دار شدنشان نمی بینند تندرو هستند؟

آقایان اصلاح طلب باید بدانند آنهایی تندرو هستند که درد مردم درد آنها نیست و تنها به سیاسی بازی مشغول اند.

اینکه اصلاح طلبان به جای پیگیری مطالبات مردم آنها را تندرو بخوانند و به آنها برچسب بزنند دور از انتظار نیست زیرا این طیف با خودخواهی محض خود را فهیم و با فرهنگ و خاص می دانند و مردم را عوام و پیگیری مطالباتشان را تندروی.

مصطفی حسینی

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.