کد خبر: ۱۰۷۸۱
تاریخ انتشار:۰۶:۳۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: وزیر کشور در پاسخ به درخواست لغو ویزا برای حضور در سفر اربعین گفت: ویزا موضوعی مربوط به دولت عراق است و آنها اجازه ورود هیچ کس بدون ویزای قانونی را نمی‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران به همراه وزیر کشور و استاندار خوزستانی ساعتی پیش وارد پایانه مرزی شلمچه شدند و مردم در این بازدید پس از حضور رئیس جمهور ابراز احساسات کردند.

گروهی از مردم در این بازدید کوتاه رئیس جمهور با صدای بلند درخواست لغو ویزا برای حضور در سفر اربعین را داشتند و لحظات کوتاهی یکصدا فریاد زدند "ویزا، ویزا".

در این هنگام رئیس جمهور از وزیر کشور خواست پاسخ سئوال‌کنندگان را بدهد و عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در جملات کوتاهی خطاب به مردمی که بدون ویزا به مرز آمده بودند و درخواست ورد به کشور عراق بدون ویزا را داشتند پاسخ داد.

وزیر کشور گفت: ویزا موضوعی مربوط به دولت عراق است و آنها اجازه ورود هیچ کس بدون ویزای قانونی را نمی‌دهند.
 
در این ایام گاه شاهد بروز شایعاتی در زمینه لغو ویزا در شبکه‌های اجتماعی بودیم که سبب شده بود برخی افراد نیز موضوع را باور و به سمت مرزها حرکت کنند که با این پاسخ وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور مشخص شد این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و دولت عراق نسبت به این موضوع موضع ثابتی دارد.
 
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.