کد خبر: ۱۰۷۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۳۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عصر دنا: وی با اشاره به اختصاص 219 میلیارد تومان اعتبار در بخش آب گفت: این مبلغ به 9 پروژه از جمله تصفیه‌خانه اضطراری شهر یاسوج، آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه، تکمیل و آبرسانی به دشت لیشتر، اصلاح و فرسودگی شبکه آب شهر یاسوج...
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص 966 میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به استان در قالب 46 پروژه گفت: این اعتبارات برای فصل‌های عمران شهری و روستایی، آب، کشاورزی، بهداشت و درمان، فصل علمی و فرهنگی، حمل و نقل و ورزش و جوانان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اختصاص 219 میلیارد تومان اعتبار در بخش آب گفت: این مبلغ به 9 پروژه از جمله تصفیه‌خانه اضطراری شهر یاسوج، آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه، تکمیل و آبرسانی به دشت لیشتر، اصلاح و فرسودگی شبکه آب شهر یاسوج، آبرسانی به شهرستان گچساران و همچنین اجرای دوم فاز آبرسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) اختصاص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت احداث تصفیه‌خانه اضطراری در شهر یاسوج گفت: برای احداث این تصفیه‌خانه 10 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده که باید با همین میزان اعتبار احداث شود.

این مسؤول در ادامه بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان مرکزی و فاز اول دانشکده فنی و مهندسی و همچنین دانشگاه منابع طبیعی و محیط زیست ابلاغ شده است.

نیک‌اقبالی، طرح پارک ملی دنا، تکمیل موزه یاسوج و ساخت مجتمع فرهنگی و هنری را از دیگر پروژه‌های حوزه علمی، فرهنگی و گردشگری دانست و افزود: دو میلیارد تومان اعتبار برای پارک ملی دنا اختصاص یافته، ضمن اینکه رقم مورد نیاز برای احداث موزه یاسوج و مجتمع فرهنگی و هنری ابلاغ شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین در سال جاری مبلغ 70 میلیارد تومان برای پرداخت 50 درصد سود تسهیلات سرمایه‌گذاران به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج تأمین اعتبار شده و این پروژه هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اعتبار اختصاص یافته به حوزه بهداشت و درمان استان 97 میلیارد تومان است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
معلوم نیست این آخر سال واقعیت داشته باشه یا نه، نمی دانم چرا به یاد انتخابات می افتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
مگر این خادمی نبود که چند روز پیش گفت مدیران منتظر پول نباشند ولی الان چی؟ این سیاسی بازی نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
واقعا تا کی مردم را می خواهید با این چیزا گول بزنید، اگر واقعا این پول ها قرار بود به استان بیاید روحانی سال اول به استان محروم سفر می کند نه موقع انتخابات
مقیم بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
یکی نیست عملکرد دولت روحانی را در استان تشریح کنه و بگه جه گلی بر سر استان زده که سال دیگه عن بهش رای بدهند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
آب دیشموک را یک تومان بده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.