تاریخ انتشار:۱۵:۵۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز حمایتی کودکان کار در استان راه‌اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیرضا موسوی‌امجد در نشست ظهر امروز کارگروه فرهنگی اجتماعی اظهار کرد: بهزیستی موظف است خدمات مورد نیاز را به کودکان کار ارائه کند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهزیستی استان 87 کودک کار را شناسایی کرده که تمامی این کودکان دانش‌آموز بوده و در حال حاضر هم مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز حمایتی کودکان کار در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مرکز تحت عنوان «شمیم زندگی» راه‌اندازی شده و حتی در روز یک وعده غذای گرم به کودکان کار داده می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: متاسفانه اغلب کودکانی کار که در سطح شهر کار می‌کنند از یک یا دو روستای استان هستند که به مرکز شهر مهاجرت کرده و مشغول کار هستند.

موسو‌ی‌امجد با بیان اینکه از تیر ماه سال جاری به منظور ارتقای زندگی کودکان کار اقداماتی انجام شد، گفت: 195 میلیون تومان برای توانمندسازی خانواده‌های این افراد و 44 میلیون تومان هم برای ارائه خدمات آموزشی اختصاص داده شد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمع‌آوری کودکان کار از سطح خیابان‌ها گفت: جمع‌آوری کودکان کار از سطح خیابان جزء وظایف شهرداری است.

موسوی امجد عنوان کرد: در سایر مناطق شهرداری مسؤول پیگیری مسائل اجتماعی است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج شهردار این شهر اصلا در جلسات اجتماعی شرکت نمی‌کند.

وی عنوان کرد: مسائل اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد دیده نمی‌شود که برای این مورد فکر اساسی شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.