کد خبر: ۱۰۶۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۰۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
در غرفه «عصر دنا» در نمایشگاه مطبوعات مطرح شد
عصر دنا: دانشجو و فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما قشر دانشجویی که خارج از استان اخبار و رویدادهای را از طریق رسانه دنبال میکنیم انتظار داریم که عصر دنا بدور از حب و بغض و جناح بازی های سیاسی و مسایل قومی، قبیله ای و عشیره ای هر آنچه که حقیقت است را انتشار دهد که این انتطار معقول هم هست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): تعدادی از دانشجویان و فعالان سیاسی مقیم تهران از غرفه عصر دنا بازدید کردند.

میر مالک ربانی نژاد فعال سیاسی با حضور در غرفه عصردنا گفت: ما در عصری زندگی می کنیم که رسانه نقش مهمی در روند زندگی ایفا می کند و در حقیقت رسانه بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.

ربانی نژاد افزود: رسانه نقش قلب جامعه را بازی می کند و تمام رگ ها و شریان ها از درون آن میگذرد، بصورت کلی ویژگی جهان نو سلطه رسانه بر اجتماع است و در شرایط کنونی تصور زندگی بدون رسانه دشوار است، لذا اصحاب رسانه باید آنچیزی ک حقایق است را با طیب خاطر عنوان کنند ولو اینکه متضرر هم بشوند.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه در روشنگری و آگاهی مردم بی بدیل است ادامه داد: تا زمانی که رسانه متعلق به مردم باشد اعتماد وجود دارد و مردم رسانه را باور دارند، حال تصور کنید رسانه تریبونی بشود برای اصحاب قدرت و ثروت این رسانه مزدور است، لذا مردم هستند که اعتماد را بوجود می آورند  و نباید نتیجه این اعتماد خدای ناکرده منجر به بی اعتمادی بشود.

این دانشجو و فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما قشر دانشجویی که خارج از استان اخبار و رویدادهای را از طریق رسانه دنبال میکنیم انتظار داریم که عصر دنا بدور از حب و بغض و جناح بازی های سیاسی و مسایل قومی، قبیله ای و عشیره ای هر آنچه که حقیقت است را انتشار دهد که این انتطار معقول هم هست.

ربانی نژاد تأکید کرد: هدف از حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه عصر دنا در اول تقدیر از عوامل این پایگاه خبری است که اهتمام دارند در خدمت رسانی و خبر رسانی به مردم و سپس اعلام حمایت و همبستگی با این رسانه محلی است
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
درود بر عصر دنا
شهروند یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
بسیار عالی نوشته جناب ربانی نژاد ... احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
آفرین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار