تاریخ انتشار:۱۳:۵۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:
عصر دنا: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم برای صعود به مراحل بالاتر جام حذفی از هیچ تیمی هراس ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به  حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دو جبهه از فوتبال کشور گفت: هم در لیگ دسته دوم و هم در جام حذفی حضور داریم و برای هر دو نیز برنامه‌‌ریزی لازم انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به رقیبان اصلی تیم نفت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: همه تیم‌هایی که در این گروه قرار دارند مدعی هستند و نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اکثرا برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بسته شده‌اند و به همین دلیل نباید از قبل و با پیش‌بینی در مورد صعود و یا سقوط تیم‌ها صحبت کرد.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به جام حذفی هم اشاره‌ای کرد و گفت: جام حذفی را باید جام شگفتی‌ها نام گذاشت که در آن تاکنون تیم‌های بزرگ کار سختی در پیش رو داشته‌اند.

وی به بازی تیم خود با فولاد اشاره کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلی برای این دیدار دارید، افزود: ما توانستیم تیم بزرگی مانند استقلال خوزستان را حذف کنیم و اکنون با روحیه‌ای مضاعف به مصاف سایر حریفان می‌رویم.

یزدی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در فوتبال باید به بازیکنان و تیم روحیه داد لذا قبل از هر بازی و با توجه به شرایط هر بازی تیم را آماده برگزاری مسابقه می‌کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.