تاریخ انتشار:۱۲:۴۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: مجری برنامه «متن؛ حاشیه» با بیان اینکه محمدجواد ظریف را تاکنون ۷ الی ۸ بار به برنامه متن و حاشیه دعوت کرده‌ایم که نیامده است گفت: متأسفانه هر مسئولی در مقابل سؤالات آن هم سؤالات چالشی از خود مقاومت به خرج می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«وحید ایمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مدیران روابط عمومی نهادها، سازمان و وزارتخانه‌هایی که مسئولان آن به برنامه‌های تلویزیونی می‌آیند تلاش می‌کنند تا سؤالات خاصی از آنها پرسیده شود.

وی افزود: در برنامه متن و حاشیه به دنبال آن هستیم که ابهامات موجود در ذهن مردم را از مسئولان بپرسیم و می‌کوشیم از فضای کلیشه‌ای غالب در برنامه‌های سیاسی تلویزیون خارج شویم.

ایمانی تصریح کرد: شعار برنامه متن و حاشیه آن است که مسئولان باید در این برنامه به سؤالات مردم به صورت شفاف پاسخ دهند.

مجری برنامه متن و حاشیه اظهار داشت: در مواجهه با مردم از آنها سؤالات و ابهامات و مشکلات‌شان را در خصوص وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها می‌پرسیم تا ایراد کار مسئولان مشخص شده و برخی اقدامات آنها نیز تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی خودمان دستگاه‌ها، ارگان‌ها، سازمان و وزارتخانه‌های ایرانی را نقد می‌کنیم جایی برای نقد کردن شبکه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و من و تو نخواهد بود.

ایمانی گفت:‌ البته برخی مسئولین کمی کم لطفی می‌کنند. مثلا تا به حال آقای محمدجواد ظریف را تاکنون 7 الی 8 بار به برنامه متن و حاشیه دعوت کرده‌ایم که نیامده است.

وی افزود: هر مسئولی نسبت به هر سؤالی مخصوصا سؤالات چالشی از خود مقاومت به خرج می‌دهد.

مجری برنامه متن و حاشیه درباره علل اینکه برخی قسمت‌های برنامه‌های متن و حاشیه مخاطب نیست، گفت: این امر را قبول دارم زیرا حتی برخی قسمت‌های برنامه ما هم در اخبار پوشش داده نمی‌شود.

ایمانی ادامه داد: تلویزیون باید بپذیرد که دایره خطوط قرمز خود را بازتر کند و باید از تمامی مسئولان سؤال پرسیده شود.

وی بابیان اینکه تیم کارشناسی برنامه برای سوژه‌یابی و سؤالات 5 یا 6 نفر هستند، گفت: از فردای برنامه پخش شده جستجوی برنامه بعدی آغاز می‌شود که این امر براساس مسائل روز صورت می‌گیرد ضمن اینکه کار مطالعاتی ما هم از روز سه‌شنبه‌های هر هفته آغاز می‌شود.

برچسب ها: وحید ایمانی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار