کد خبر: ۱۰۶۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۵۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
صادق خرازی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج:
عصر دنا: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بیان کرد: برجام معاهده‌ای آسمانی نیست و مطرح کردن برجام‌های دیگر شایسته کشور نیست، بنابراین در بحبوحه‌ای که قدرت اول منطقه هستیم و در طول سده‌های اخیر چنین قدرتی نداشته‌ایم شایسته نیست که چنین موضعی داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمدصادق خرازی بعد از ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در محل دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با طرف‌های مقابل اظهار کرد: موضوع تمایل آمریکا به مذاکره با ایران از طرف یک کانال و واسطه از کشور عمان با ایران مطرح شد.

این فعال سیاسی با بیان سقفی که مقام معظم رهبری از ابتدا برای مذاکرات تعیین کردند، افزود: برای مذاکرات از سوی معظم‌له سقف و کف تعیین شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه داشتند که اولاً مذاکرات باید در موضوع هسته‌ای باشد و ثانیاً در سطح وزرا نباشد، اضافه کرد: باید اذعان کرد که در کشور هیچ دیپلماتی زبده‌تر و قوی‌تر از مقام معظم رهبری نداریم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بیان کرد: برجام معاهده‌ای آسمانی نیست و مطرح کردن برجام‌های دیگر شایسته کشور نیست، بنابراین در بحبوحه‌ای که قدرت اول منطقه هستیم و در طول سده‌های اخیر چنین قدرتی نداشته‌ایم شایسته نیست که چنین موضعی داشته باشیم.

خرازی، اطاعت از مقام معظم رهبری را لازم و واجب دانست و توضیح داد: توصیه می‌کنیم که برخی از دل برجام هسته‌ای برجام‌های دیگر نسازند.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی از جمله بسیج و سپاه گفت: باید دست امثال سردار سلیمانی‌ها را برای امنیت کشور بوسید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از برخی اصلاح‌طلبان گفت: نباید مستبدانه برخورد کرد و اجازه صحبت‌ به منتقدان نداد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Italy
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
زمانی ما قدرتمندیم که جوان بیکار نداشته باشیم،، فارغ التحصیلان ما بیکارند، به عقیده بنده ما قدرتمند نیستیم،، البته بستگی داره قدرت را چه بدانیم،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
برجام قرار است چی برای کشور انجام دهد ، هیچ هیچ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین