کد خبر: ۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار:۲۲:۱۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج در گفتگو با «عصر دنا»:
عصر دنا: نگاه ما به روز استکبارستیزی ظاهری و شعاریِ صرف نیست. لذا زمانیکه در محیطی نظیر دانشگاه اهمیتی برای اینگونه برنامه ها قائل نمی شوند، صرف خواندن متن چند دقیقه ای موضوعیتی نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدحسین صبوری دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج، در گفتگو با عصر دنا با تأکید بر استکبارستیزی به عنوان یکی از مؤلفه های مهم انقلاب اسلامی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی در مبارزه و تقابل با ابعاد مختلف استکبار اعم از داخلی و خارجی بوده  که متأسفانه در پرداختن به این موضوع، صرفا به بُعد خارجی آن توجه می شود.

وی ضمن انتقاد از نگاه تک بُعدی به رویارویی با استکبار، تصریح کرد: ضربه های برآمده از مستکبرین داخلی، کمتر از مستکبر خارجی نیست. چه بسا ضربات حاصله از فساد، تبعیض، بی عدالتی ها و شکاف طبقاتی، کاری تر از دشمنی های خارجی باشد.

صبوری با اشاره به بیان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بهترین نوع مبارزه با جنگ نرم، خدمت به مردم و محرومین است، از نگاه سطحی و کلیشه ای به پدیده استکبارستیزی گلایه کرد.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه، در پاسخ به سؤالی پیرامون بیانیه تشکل های دانشجویی استان به مناسبت سیزده آبان، ضمن اشاره به عدم امضای بیانیه مذکور توسط این تشکل، اضافه کرد: نگاه ما به روز استکبارستیزی ظاهری و شعاریِ صرف نیست. لذا زمانیکه در محیطی نظیر دانشگاه اهمیتی برای اینگونه برنامه ها قائل نمی شوند، صرف خواندن متن چند دقیقه ای موضوعیتی نخواهد داشت.

 محمدحسین صبوری در پایان خاطرنشان کرد: رسالت دانشجویان انقلابی در مبارزه عملی با تمام مظاهر استکبار است نه اینکه با میدان ندادن به تشکل های انقلابی و رکود فعالیت های فرهنگی، به موضع گیری های نمادین و بی خطر نسبت به مستکبرین بسنده کنیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار