کد خبر: ۱۰۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۲۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یاسوج از دستگیری 4 نفر در ارتباط با درگیری منجر به قتل در یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهرداد کرمی به درگیری منجر به قتل در حوالی بلوار قرنی شهر یاسوج در روز12 آبان امسال اشاره  کرد و گفت: در این درگیری که میان چند جوان رخ داد متأسفانه یک جوان 19 ساله با ضربات چاقو کشته شد.

کرمی بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرد و اکنون چهار نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای جلوگیری و پیشگیری از چنین اقداماتی دستگاه قضایی به وظیفه خود قاطعانه عمل می‌کند افزود: حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان در این پرونده اهتمام جدی برای مختومه شدن آن و اجرای حکم در سریع‌ترین زمان ممکن دارد تا درس عبرتی برای مجرمان قانون‌شکن باشد.

کرمی با بیان اینکه خوشبختانه با تمهیداتی که در استان از سوی دستگاه قضایی اندیشیده شده شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌ها چه فردی و چه دسته جمعی بوده‌ایم، اظهار کرد: اما در این میان باید دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها باز هم بر شدت کارهای فرهنگی و اثرگذار خود بیفزایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال گذشته خوشبختانه بیش از 25 درصد از نزاع‌های دسته‌جمعی در استان کاهش یافته و همه تلاش خود را برای کاهش بیشتر این معضل زشت اجتماعی به کار خواهیم گرفت.

این مسؤول ارشد قضایی گفت: امنیت استان برای ما در دستگاه قضایی بسیار مهم است و اجازه نمی‌دهیم با ناامنی به سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه استان با چنین کارهایی لطمه وارد شود.

کرمی گفت: بی‌شک با چنین اقدامات زشت و ناپسندی فرار سرمایه‌گذاری در استان را خواهیم داشت لذا همه دستگاه‌ها اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی باید برای از بین بردن چنین معضلاتی هم وقت گذاشته و هم هزینه کنند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: صحنه قتل با دستور و هماهنگی مقام قضایی روز گذشته بازسازی شد.

سرهنگ خداکرم پاکروان اظهار داشت: افراد طرف های درگیری به همراه فرد متهم به قتل نیز همگی دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: مقتول که یک جوان 19 ساله بوده با سلاح سرد «ضربات چاقو» به قتل رسیده است.

برچسب ها: مهرداد کرمی ، عصردتا ، قتل
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
برای اینکه درس عبرت باشد به دیگران سریع تر برخورد شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار