کد خبر: ۱۰۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۲۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"مجید محنایی" معاون استاندار کهگیلویه روز گذشته در شورای گفت‎وگوی بخش خصوصی و دولت به دستاوردهای سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت درخصوص معدن فسفات چرام عنوان کرد: این پروژه از نظر وزارت‎ صنعت و معدن توجیه اقتصادی ندارد و در این رابطه کاری از عهده ما برنمی‎آید.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی به این اظهارات محنایی و خبر واکنش نشان داد و گفت:بنده با معاون استاندار صحبت کردم و ایشان گفتند به این صراحت خبر تعطیلی فسفات چرام را اعلام نکردم.

عدل هاشمی پور افزود: آخرین خبر این است که سازمان اقتصادی کوثر در حال مطالعه و امکان سنجی معدن فسفات چرام است و به حول و قوه الهی عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد:این کار به این بزرگی نیاز به بررسی و مطالعه و امکان سنجی دارد که در حال انجام است.

عدل هاشمی پور بیان کرد:انسان های مایوس و فاقد روحیه اعتماد به نفس یا می گویند نمی شود و فایده ای ندارد و یا می گویند ابزار و پول و شانس نداریم این ها از درگاه خدا مایوس هستند.

نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همه راهها را رفته ام دو هفته مهلت بدهید همه چیز روشن می شود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که به گفته فرماندار چرام  عملیات اکتشافی معدن فسفات این شهر از سال 1349 آغاز و تا سال 1372 به طول انجامید و پس از آن مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی شروع شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
نیمدور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
والا چی بگیم. در مورد فسفات اسپر گچساران هم یه شرکت قدر از تهران اومده بود اما تاجگردون تو جلسه سخرانی انتخاباتی با نیمدوری ها گفته بود که این شرکت معلوم نیست چی هست. چون فقط بهش باج ندادن و نیرو براش استخدام نکردن. واقعا جای تاسف است. الان همون شرکت یه معدن استحصال و فراوری مس داره تو زاهدان کار میکنه. اخ سی بخت گچساران.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.