تاریخ انتشار:۱۶:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
وزیر ارشاد دولت دهم در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان یاسوجی:
عصر دنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: رئیس‌جمهور امروز در مجلس فساد 8 هزار میلیاردی را تعویق بدهی معرفی می‌کند در حالی که پول یک میلیون معلم را به 30 نفر می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمد حسینی ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه یاسوج در پاسخ به سؤالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف از جمله عملکرد بشار اسد در کشور سوریه اظهار کرد: جای تأسف است که برخی به اسم دانشجو آن هم انجمن اسلامی خواسته و ناخواسته از تکفیری‌ها و داعش حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دست رژیم آل سعود، آمریکا و ترکیه در آدم‌‌کشی‌های سوریه دیده می‌شود، تصریح کرد: دولت بشار اسد در کنار مردم سوریه علیه دشمنان مردم اقدام می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه جای بسی تأسف است که عده‌ای دولت بشار اسد را هم‌تراز با داعش و تکفیری‌ها تعریف می‌کنند، تصریح کرد: رژیم آل سعود تکفیری‌ها و داعش را مورد حمایت قرار داده است و همین رژیم بر ضددولت بشار اسد اقدام می‌کند.

حسینی در خصوص افرادی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند و مواضعی که اکنون دارند، تصریح کرد: برخی از آنها مانند شهید علم‌الهدی در جبهه‌ها حضور یافتند و به شهادت رسیدند و برخی دیگر اکنون در نهادهای انقلابی در حال خدمت هستند و برخی که همیشه منافع خود را در نظر می‌گرفتند مانند اکبر گنجی به دامان آمریکا غلتیدند، چراکه امروز منافع خود را در چرخش می‌دانند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در پاسخ به سؤالات دانشجویان با اشاره به فساد 8 هزار میلیارد تومانی در دوره کنونی اظهار کرد: متأسفانه رئیس جمهور امروز در مجلس این اختلاس و فساد را تعویق بدهی معرفی می‌کند در حالی که پول یک میلیون معلم را به 30 نفر می‌دهند.

وی گفت: این پاسخ رئیس جمهور قانع‌کننده نیست، چراکه عده‌ای ماهانه پولی از فرهنگیان گرفته و آن را به عده‌ای خاص داده‌اند و اختلاس و فسادی صورت گرفته و امروز از آن به عنوان تعویق بدهی یاد می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در خصوص تحریم برخی از افراد از جمله خودش تصریح کرد: این افتخاری برای ما به شمار می‌رود که مورد خشم و غضب آمریکا و استکبار جهانی باشیم.

حسینی با بیان اینکه جریان ارزشی در انتخابات کاندیدا معرفی خواهد کرد، اظهار کرد: افراد در مناطق و استان‌های مختلف خود را به مردم معرفی می‌کنند و همچنین برخی نظرسنجی‌ها وجود دارد که در نهایت جریان ارزشی با در نظر گرفتن اقبال به افراد با یک کاندیدا وارد میدان خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در ادامه اظهارات خود با مقایسه خدماتی که در این دولت و دولت گذشته صورت گرفته است، تصریح کرد: در یک قلم می‌توانید به مسکن مهر و مسکن روستایی مراجعه کنید تا ببینید که چه مقدار از مشکلات مردم تنها در همین دو قلم از اقدامات دولت گذشته برطرف شده است.

حسینی به دشمنی و عداوتی که آمریکا همواره با ایران اسلامی دارد اشاره و تصریح کرد: آمریکا در همان دوره اصلاحات که رئیس جمهور وقت حتی از یکی از رؤسای جمهور‌ آمریکا به عنوان شهید یاد می‌کرد و یا بحث گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح می‌شد ما را محور شرارت معرفی کرد.

وی: در همان دوره اصلاحات تأسیسات هسته‌ای را پلمب کردیم و همه چیز را به حالت تعلیق درآوردیم اما هیچ اعتنایی به کارهای ما نکردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم به انعقاد قرارداد کرسنت در دوره دولت اصلاحات اشاره کرد و گفت: در همان دوران روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که آن را مغایر با منافع ملی می‌دانست و امروز به دلیل آن قرارداد 15 میلیارد دلار خسارت به کشور و مردم تحمیل شده است، بنابراین اگر از  مشکلات سخن گفته شود افراد را به بی‌سوادی متهم می‌کنند و امروز هم انگ انقلابی‌نما به آن‌ها زده می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار