تاریخ انتشار:۰۷:۰۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی قاطع به پرونده درگیری مسلحانه بهمئی ظرف یک ماه در دادگاه کیفری یک خبر داد و گفت: متهمین در کوتاه‌ترین بازه زمانی به سزای عمل خود می‌رسند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی با اشاره به درگیری مسلحانه‌ای که در شهرستان بهمئی در روز گذشته رخ داد اظهار کرد: مقدمه این درگیری از سال‌های قبل در استان خوزستان بوده است.

مسؤول دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشی از این اختلافات در استان خوزستان به دلیل مجاورت به استان ما سرایت کرد و موجب بروز چنین درگیری شد که مجرمین مبادرت به تیراندازی کردند و یک نفر کشته و چند نفر هم مجروح شدند.

مزارعی با بیان این که با دادستان منطقه هماهنگی لازم انجام شده تا پرونده را به دادگاه کیفری یک بفرستد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که مجرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جزای عمل خود برسند.

به نوشته فارس، رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همکاران ما در دستگاه قضایی استان که مرتبط با این پرونده هستند با نهایت دقت و سرعت این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهند و به صورت قاطع برخورد لازم در کمترین زمان ممکن خواهد شد.

وی با تشریح برخی جزئیات حادثه گفت: یکی از مجرمین در حین تعقیب و گریز بر اثر واژگونی خودرو جان خود را از دست می‌دهد و یک نفر هم دستگیر شده و یک نفر دیگر متواری شده که هویت فرد متواری مشخص است و به زودی وی نیز دستگیر خواهد شد.

این مسؤول ارشد قضایی گفت: به مجرد دستگیری مجرم دیگر این حادثه، قول می‌دهیم که در بازه زمانی کمتر از یک ماه با فرستادن پرونده به دادگاه کیفری یک پس از بررسی و تحقیقات لازم متهمین به سزای عمل خود برسند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.