کد خبر: ۱۰۶۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: 2 فرد مسلح از یکی از این طایفه ها در حالی که با روبان سر خود را پوشانده بوند با سلاح گرم کلاشینکف و کلت کمری چهار نفر از طایفه دیگر را به گلوله بستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی تاکید کرد: تدابیر شدید امنیتی در ورودی این شهرستان از سمت خوزستان و بهبهان اندیشیده شده و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی برای دستگیری ضاربان در درگیری مسلحانه امروز شهر لیکک همچنان ادامه دارد.

 علی اکبر فرهنگی نسب اظهار داشت: درگیری مسلحانه امروز در شهر لیکک ادامه کشمکش های دامنه دار 2 طایفه در روستای پتک باغملک در استان خوزستان است.

روز بیست و سوم شهریور سال گذشته 2 طایفه محمدی و محمد موسایی در روستای پتک شهرستان باغملک با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری 10 نفر کشته شدند.

وی با تشریح نحوه درگیری امروز در جلوی دادگستری شهر لیکک بهمئی گفت: 2 فرد مسلح از یکی از این طایفه ها در حالی که با روبان سر خود را پوشانده بوند با سلاح گرم کلاشینکف و کلت کمری چهار نفر از طایفه دیگر را به گلوله بستند.

وی گفت: یک نفر در این در گیری مسلحانه در صحنه کشته و 2 نفر دیگر نیز به شدت مجروح که حال یکی از مجروحان و خیم اعلام شده است.

فرهنگی نسب تصریح کرد: ضاربان به محض شلیک از صحنه متواری شدند.

وی بیان کرد: خبرهای رسیده حاکی است که خودرو حامل این 2 ضارب در جاده بهبهان- خوزستان تصادف کرده و راننده آن نیز جان باخته اما خبری از ضاربان در دست نیست.

وی گفت: شورای تامین شهرستان بهمئی برای تصمیم گیری و بررسی بیشتر این حادثه خونین به صورت فوق العاده نیز تشکیل جلسه داده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
همشهری بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
واقعا شرم اوره این دو طایفه امنیت بهمی رو هم مختل کردن....از دستگاهای امنیتی استان خواستاریم برخورد قاطع کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
بربریت که شاخ و دم نداره!
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
فرهنگی باید بره همون اموزش و پرورش چون ایشان بدرد نمیخوره جایگاهش همون اموزش و پرورش هستش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.