کد خبر: ۱۰۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: صلواتی با انتقاد از مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش ابراز داشت: در ماه های گذشته انتقادات و صحبت هایی در خصوص مشکلات آموزش و پرورش چاروسا داشتم ولی متاسفانه هیچ یک از آنها حل نشد و در جلسه شورای آموزش و پرورش شرکت نخواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه 8 آبان شهادت محمدحسین فهمیده و روز دانش‌آموز است، اظهار داشت: به برکت انقلاب و نظام ملت شهادت‌طلب هستیم شهدای ما هم‌‌ردیف شهدای عالم هستند به جزء شهدای کربلا که در عالم استثناء هستند و همین روحیه شهادت‌طلبی رمز پیروزی و آسیب ناپذیری ما است.

وی با اشاره به روز 13 آبان روز استکبارستیزی گفت: استکبار جهانی یعنی زورگویی، خودبرتربینی و پایبند به حرف خود نبودن است که آمریکا معنای کامل استکبار است و امیدواریم مردم در روز راهپیمایی 13آبان حضور چشمگیر داشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی وظیفه یک مدیر را تخصص، ولایت‌مدار و متدین دانست و عنوان کرد: شرط اساسی این نظام ولایت‌مداری است اما نه ولایت‌مدار فقط با زبان بلکه باید در عمل ولایت‌مدار باشیم و اگر صلاحیت‌هایی که برای یک مدیر است را رعایت نکنیم خیانت و امانت کردیم.

صلواتی پیگیری مسئولان در کارهای اجرائی را مهم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه یکی از ویژگی های خوب بخشدار این است که مکاتبات خوبی با مسئولین شهرستانی و استانی دارد ولی تنها مکاتبه که نیاز نیست وقتی سه کیلومتر جاده دهدشت به قلعه رئیسی دو سال از آن می گذرد و مشاهده می کنید که چقدر تصادف در آن رخ می دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی بلند می شود و درد را از تریبون می گوید ولی مسئول دیگر اعلام می کند که خوشبختانه روند کار به خوبی پیش می رود خاطرنشان کرد: تمام افرادی که در جاده الگن به قلعه رئیسی تصادف کردند ما باید در شب اول جواب‌گو باشیم که توانستیم کاری کنیم ولی انجام ندادیم و نیاز بود وقتی بنده در تریبون نماز جمعه انتقاد کردم از وضعیت محور قلعه رئیسی به دهدشت نیاز بود بقیه مسئولین هم بلند شوند و حمایت کنند ولی متاسفانه عده ای ساز  جدایی زدند.

امام جمعه قلعه رئیسی ﻧﻤﺎزﺟﻤﻌﻪ را ﺑﮫﺘﺮﯾﻦ و ﺑﺰرگ ﺗﺮﯾﻦ اﺟﺘﻤﺎع ﻋﺒﺎدی، ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن دانست و گفت: در یک خطبه نماز جمعه مشاهده می شود که متاسفانه دو مسئول حضور ندارد و این جای تاسف دارد.

صلواتی با انتقاد از مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش ابراز داشت: در ماه های گذشته انتقادات و صحبت هایی در خصوص مشکلات آموزش و پرورش چاروسا داشتم ولی متاسفانه هیچ یک از آنها حل نشد و در جلسه شورای آموزش و پرورش شرکت نخواهم کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ali & mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
خوشا به حال شورای آموزش و پرورش چاروسا !!
معلم منطقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
رییس آموزش وپرورش چاروسا نباید در نماز جمعه شرکت کند ؛ وقتی که یه امام جمعه اینجوری توهین میکند ! منم دیگه شرکت نخواهم کرد... خدا حافظ نماز جمعه ؛ محل پارتی بازی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
واقعا جای تاسف و تاثره که یه معلم اینجوری درمورد نماز جمعه و جایگاه نماز جمعه حرف میزنه خیییلیی ضعیف و سخیف حرف زدی اقای معلم،نماز جمعه هم احتیاجی به شماها و امثال شما نداره،ازکجا معلوم که نماز جمعه میرفتی اصلا؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.