کد خبر: ۱۰۶۱۴
تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دینی و ملی تلاش جدی‌تری از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف می‌طلبد از عدم همکاری برخی مدیران شهرستان در برنامه‌های ملی و مذهبی انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی طلب عصر امروز در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت 13 آبان که بدون حضور فرماندار و با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان و تعداد محدودی از نماینده مدیران برگزار شده بود اظهار داشت: مدیران در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی همکاری لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی باعث ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی می‌شود افزود: برخی از مدیران در برگزاری مراسم بزرگداشت اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی همکاری نمی‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: برای اجرای چنین برنامه‌هایی نشست‌های هماهنگی تدارک دیده و شکل می‌گیرد اما حتی به خود زحمت حضور در این نشست‌ها را نمی‌دهند.

حسینی‌طلب با اشاره به اینکه اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از اهمیت خاصی برخوردار است،تأکید کرد: شانه خالی کردن مدیری که در نظام اسلامی بر صندلی ریاست تکیه زده و این صندلی خون‌بهای هزاران شهید است پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دینی و ملی تلاش جدی‌تری از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف می‌طلبد و برگزاری هر مناسبتی نیازمند تعامل و هماهنگی مدیران است.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن علیه ارزش‌های انقلاب و نظام مناسبت‌های ملی باید به طور مداوم برگزار شود تا اثرگذاری مناسب را بروز دهد.

حسینی طلب، 13 آبان را یادآور حوادث بزرگ در تاریخ مملکت دانست و گفت: تداوم شعار مرگ بر آمریکا به این دلیل است که استکبار همیشه نسبت به ما کینه داشته و جنایات و خباثت‌های آن‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.