کد خبر: ۱۰۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
با حضور مدیرعامل و معاونین آبفای کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: با حضور مدیرعامل و معاونین آبفای کهگیلویه و بویراحمد آئین تودیع و معارفه مدیر آبفای شهری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

با حضور معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد آئین تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهری کهگیلویه در ستاد شرکت آبفای استان برگزار شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد در این آئین با اشاره به اینکه انجام این مراسم در ستاد شرکت برای تسریع در انجام این کار و جلوگیری از بلاتکلیفی وضعیت مدیریت آبفای کهگیلویه بود، اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیریت آبفای استان این است که به دور از همه حواشی و بر اساس مصالح آبفا تصمیم‌گیری و تصمیم سازی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش نادر صفاری  مدیر سابق آبفای شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: تلاش مجدانه و دلسوزی‌های مهندس صفاری در جهت تحقق اهداف شرکت آبفای استان مثال‌زدنی بود.

وی تغییر و تحول در هر مجموعه ای را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: قطعا از تجربیات و معلومات فنی آقای صفاری همچنان استفاده خواهد شد.

لدنی‌نژاد شرکت آبفا را دستگاهی خدمات رسان دانست و گفت: برای نیل به اهداف شرکت باید با همدلی و مودت هرچه بیشتر گام برداریم و از پرداختن به حواشی غیر ضرور پرهیز کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اداره آبفای  کهگیلویه را دستگاهی با جغرافیای وسیع خدمات رسانی دانست و گفت:  این اداره علاوه بر پشتیبانی و هماهنگی  ادارات شهرهای چرام، سوق و لنده وظیفه سرپرستی ادارات دیشموک و قلعه رئیسی را نیز بر عهده دارد.

وی همچنین از مدیر جدید آبفای کهگیلویه خواست تا علاوه بر تلاش دلسوزانه در مسیر سقائی و خدمات‌رسانی به شهروندان زمینه همدلی و خدمات‌رسانی به شهروندان را فراهم آورد

در ادامه نادر صفاری مدیر سابق آبفای کهگیلویه با تقدیر از همه کسانی که در مسیر انتصاب و ابقای مسئولیت آبفای دهدشت به وی اعتماد کردند، بیان کرد: اگر موفقیتی در این مسیر انجام شد مرهون تلاش و همدلی همه کارکنان آبفای دوگنبدان بود.

صفاری با تقدیر از تلاش‌های مهندس لدنی‌نژاد مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: تلاش مدیرعامل آبفای استان در بروزسانی خدمات دهی شرکت و برطرف کردن برخی موانع پیش روی شرکت قابل تقدیر است و امیدواریم ما نیز بتوانیم در هر جایگاهی و هر مسئولیتی که هستیم قدمی برای شرکت آبفای استان برداریم.

وی مسئولیت ها و مدیریت ها را عاریه‌ای  دانست و گفت: در دوران مدیریت چیزی که باقی می‌ماند خدمت صادقه و دلسوزانه است و ما نیز سعی کردیم در این مسیر حرکت کنیم.

در پایان نیز داریوش فقهی‌پور سرپرست  آبفای کهگیلویه با تقدیر از حسن اعتماد  مدیرعامل آبفای استان  عنوان کرد: امیدواریم با تلاش و همدلی همکاران در آبفای  کهگیلویه بتوانیم خادمی دلسوز برای اهالی کهگیلویه و آبفای استان باشیم.

وی افزود: آبفای کهگیلویه وظیفه خدمات‌رسانی به بیش از 16 هزار مشترک را برعهده دارد و در حال حاضر به دلیل کمبود نیرو در این اداره هر فرد کار چندین نیرو را انجام می‌دهد.

فقهی‌پور برطرف شدن موانع و مشکلات آبفای کهگیلویه را نیازمند عزم همگانی دانست و گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان دهدشت و حومه آن همواره سرلوحه کار  مدیر  و کارکنان  آبفای کهگیلویه خواهد بود.

در پایان این آئین با اهدای لوح سپاس از تلاش های نادر صفاری تقدیر و داریوش فقهی پور به عنوان سرپرست جدید آبفای کهگیلویه منصوب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دوگنبدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
باتشکر از مهندس سفاری که از آبفا دوگنبدان تشکر کرد و موفقیت ریاست محترم داریوش خان فقهی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین