کد خبر: ۱۰۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه باشت با اشاره به مفاسد اقتصادی،گفت: یکی از مصادیق نفوذ عدم برخورد با دزدان بیت‌المال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی صبح امروز در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان با بیان اینکه ایران در برجام چیزی کسب نکرد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها بد عهدی کرده و در هیچ کدام از مواضعی که قول داده بودند به تعهد خود پایبند نبودند.

امام جمعه باشت با بیان اینکه  البته باید متوجه باشیم که آمریکایی‌ها سرشان درد نمی‌کند که به آنها بگوییم بد عهدی کرده‌اند، گفت: با خواندن مصاحبه‌های مقامات آمریکایی متوجه می‌شویم که سران آمریکا می‌گویند، نه با جنگ نظامی بلکه بدون هیچگونه هزینه و تلفاتی با مذاکره به اهداف خود دست یافتند.

وی  با اشاره به شیوه‌های مختلف نفوذ به بیان بعضی از آنها پرداخت و تصریح کرد: شیوه اول در بحث نفوذ تعامل است و اکنون خیلی از سیاستمداران ما می‌گویند باید با دنیا یعنی آمریکا و غرب تعامل داشته باشیم تا مشکلات ما برطرف شود.

عبودی  بیان کرد: در جواب افرادی که بحث تعامل را مطرح می‌کنند باید پرسید، تعامل به چه قیمتی؟ تعاملی که در بحث هسته‌ای انجام شد و نتیجه آن پر شدن قلب راکتور اراک بود و تقلیل بیش از اندازه سانتریفیوژهای ما چه سودی برای ما داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص که" مواظب مذاکرات باشید و جوری مذاکره نکنید که بعد بخواهید به خواهش و التماس بیفتید"، عنوان کرد: اکنون این اتفاق افتاده و نفوذ که همان تعامل اشتباه بود محقق شده است.

امام جمعه باشت به شیوه دیگری از نفوذ اشاره کرد و افزود: تهدید از دیگر شیوه‌های برای نفوذ است که دشمن از دور تهدید بکند و موجب ترس و وحشت ملت ایران شود.

عبودی با تاکید بر اینکه ترسیدن از تهدیدهای دشمن باعث عقب‌نشینی ما می‌شود، اظهار داشت: نترسیدن به این معنا نیست که ما فکر کنیم از همه دنیا قوی‌تر هستیم و همه دنیا را با خاک یکسان می‌کنیم، اما ما یک توان متفاوت دیگر داریم و آن توان باور دینی ماست.

وی عنوان کرد: در بحث اقتصادی کار به جایی رسید که بعضی از مسئولان ما گفتند تنها راه برطرف شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی در ارتباط با دشمن، آمریکا و غرب است ولی الان باید پرسید رفع مشکلاتی که از آن حرف می‌زدید، کجاست؟

امام جمعه باشت با اشاره به مسئله اختلاس‌ها و فسادهای اقتصادی، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان که 900 هزار معلم در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند را عده‌ای می‌خوردند و کسی پاسخگو نیست و نفوذ در بحث اختلاس‌ها این عدم برخورد با دزدان بیت‌المال است.

وی با اشاره به نفوذ در  مسائل علمی عنوان کرد: دانشگاه‌ها به تجارتخانه تبدیل شده‌اند، چرا مسئولان در تجارتخانه‌هایی که به اسم دانشگاه وجود دارند را نمی‌بندند؟ چرا باید به هر قیمتی دانشجو بگیرند و کاری به درس خواندن دانشجو و تدریس استاد نداشته باشند و نتیجه تجارتخانه شدن دانشگاه‌ها می‌شود مسئولانی که الان زمینه ساز نفوذ در کشور هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
با بی عفتی وگسترش بی اخلاقی ولواطگران هم باید مبارزه کرو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.