تاریخ انتشار:۱۱:۰۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید خبر ضرب و شتم معلم و سرایدار این مدرسه‌در بلهزار یاسوج گفت: این اتفاق عصر امروز هنگامی رخ می‌دهد که معلم مدرسه شهید قدوسی بلهزار در یاسوج دانش‌آموز را به دفتر مدرسه ارجاع می‌دهد.

هادی زارع‌پور اضافه کرد: این دانش‌آموز نیز به خانه مراجعه کرده و عده‌ای از نزدیکان خود را برای برخورد فیزیکی با معلم به مدرسه می‌فرستد که سرایه‌دار مدرسه از این کار ممانعت می‌کند و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

وی بیان کرد: سرایه‌دار مدرسه که وظیفه قانونی خود را انجام داده، به حدی مود ضرب و شتم قرار گرفت که به اورژانس منتقل شد و معلم مدرسه نیز توسط افراد خاطی مورد ضرب و شتم واقع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری قاطع آموزش و پرورش در این خصوص خبر داد و تشریح کرد: برای جلوگیری از چنین کارهایی و همچنین حفظ شأن فرهنگیان استان به دستگاه قضایی شکایت کرده و به جد پیگیر این اقدام زشت و زننده هستیم.

منطقه بلهزار در شش کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار