تاریخ انتشار:۱۶:۲۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: طی نشستی با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات این استان مشخص شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): طی نشستی که با حضور علیپور مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در محل این اداره کل برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات این استان مشخص شدند.

در این نشست بدون برگزاری انتخابات و به صورت توافقی و با پیشنهاد سجاد نوبهار و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، همت‌الله دانش به عنوان مدیر خانه مطبوعات، علی‌اکبر پاک رئیس هیئت مدیره، محمد دانشی نایب رئیس، صادق الهی‌نژاد خزانه‌دار و پیمان فرامرزی به عنوان منشی خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

سجاد نوبهار و نوروز کمایی نیز دو عضو دیگر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.