تاریخ انتشار:۱۶:۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
رئیس اداره ارشاد کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به پیشگیری از اعیتاد با بهره‌گیری از هنر گفت: با وجود درخواست و پیگیری مکرر، تلویزیون شهری برای استفاده در این زمینه در اختیار ما قرار داده نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در همایش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شده بود با اشاره به نشست‌های متعدد با موضوع اعتیاد در شهرستان اظهار داشت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی ارائه آموزش مهارت‌های زندگی برای مقابله با اعتیاد شده است.

کاظمی‌جو افزود: با توجه به اینکه امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی مجزا در ادارات وجود نداشت مقرر شده است ورک شاپ‌های تخصصی در این زمینه به طور ماهیانه در فرهنگسرای ارشاد برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: در این ورک شاپ‌ها که با شرکت مدیران ادارات و نهادها و با استفاده از ظرفیت کارشناسان و مشاوران تشکیل می‌شود آموزش‌های لازم در بحث مقابله با اعتیاد ارائه خواهد شد.

کاظمی‌جو با بیان اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی صرفاً پاسخگوی نیازها در مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیست،افزود: باید ظرفیت هنر در این زمینه بکار گرفته شود.

وی افزود: طرحی با موضوع اجرای تئاتر خیابانی به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد دادیم که به علت نبود اعتبار مورد موافقت قرار نگرفت.

کاظمی‌جو با بیان اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر ظرفیت هنر می‌تواند مؤثر واقع شود گفت: امروز هشدار در قالب سخنرانی‌ها نمی‌تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد در حالی که می‌توان پیام و آموزش را از طریق هنر به مخاطب انتقال داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: بارها پیشنهاد دادیم تلویزیون شهری در اختیار این اداره قرار گیرد تا نسبت به پخش فیلم‌،کاریکاتور متناسب با موضوع،برپایی نمایشگاه در این زمینه اقدام شود اما متأسفانه همکاری لازم از سوی شهرداری انجام نشده است.

کاظمی‌جو تصریح کرد: با توجه به موقعیت مکانی تلویزیون شهری اگر هر روز یک نفر که درگیر معضل اعتیاد هستند با صحنه یا سکانسی از فیلمی که وضعیت اعتیاد را گوشزد می‌کند ببیند قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.