تاریخ انتشار:۲۳:۲۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه 9 کهگیلویه و بویراحمد در بخش اعزام به مناطق عملیاتی جنوب‌ خبر داد و گفت: امسال سهمیه استان در اعزام به مناطق عملیاتی 9 هزار و 173 دانش‌آموز است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ احمد آسوده پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دفاع مقدس برای ملت ایران فرصت تاریخی بود و توانستیم جانفشانی، غیرت و شجاعت را زنده کنیم.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانش‌آموزان سهم بسیار زیادی در دفاع مقدس داشتند، گفت: باید رشادت و از خودگذشتگی آنها را انتقال دهیم.

آسوده با تأکید بر اینکه دانش‌آمو‌زان استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین اعزام را در دفاع مقدس داشتند، گفت:  یک سوم از شهدای کهگیلویه و بویراحمد را شهدای دانش‌آموز تشکیل داده است.

وی با تأکید بر اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه داریم، بیان داشت: با اعزام به سرزمین عملیات دفاع مقدس جامعه هدف با رشادت‌ها و مظلومیت شهدا آشنا می‌شوند.

آسوده در ادامه با بیان اینکه قرارگاه امام حسن عسکری (ع) به ریاست سردار بوعلی و دبیری مدیرکل آموزش و پرورش کار اعزام جامعه هدف را بر عهده دارد،‌ گفت: این قرارگاه با 12 کمیته در ایام سال کار اعزام به مناطق‌عملیات جنوب را بر عهده دارد.

آسوده تاکید کرد: از سه کمیته برتر که بیشترین و بهترین هماهنگی و نقش را در اعزام به مناطق عملیاتی جنوب داشته باشند تجلیل می‌شوند.

وی از کسب رتبه 9 کهگیلویه و بویراحمد در بخش اعزام و کمیت به مناطق عملیاتی جنوب‌ خبر داد و گفت: مبنای اعزام بر اساس دستورالعمل از مدرسه تا مدرسه است.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سهمیه استان در اعزام به مناطق عملیاتی را 9 هزار و 173 دانش‌آموز عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم رتبه بهتری را در بحث اعزام به مناطق عملیات جنوب کسب کنیم.

وی در ادامه سهمیه اعزام کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته را هشت هزار و 158 نفر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با استقبال خوبی که از برنامه‌های راهیان نور صورت گرفت 9 هزار 368 نفر اعزام داشتیم.

آسوده تاریخ اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را 10 مهرماه عنوان کرد و گفت: به دلیل تقارن با برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان اعزام به مناطق عملیاتی به 22 مهرماه موکول شد که در اولین اعزام 450 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان کهگیلویه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام پسران 20 آبان‌ماه خواهد بود که تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.