کد خبر: ۱۰۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۲۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خبر داد
عصر دنا: رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کسب مقام اول دوبل جهانی توسط بانوی گچسارانی در مسابقات دارت بین‌المللی اوپن شیراز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد حبیبی‌نژاد  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات دارت بین‌المللی 2016 در شیراز از مقام‌آوری بانوی صنعت نفت گچساران در مسابقات دارت بین‌المللی اوپن شیراز خبر داد.

رئیس امور ورزش شرکت نفت گچساران گفت: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و با حضور بالغ بر 170 برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل تیمی آقایان و بانوان برگزار شد و نفرات برتر اوپن شیراز 2016 مشخص شدند و در گروه بانوان مهتاب صادقی به مقام اول دوبل جهانی بانوان دست یافت.

حبیبی‌نژاد خاطرنشان کرد: مهتاب صادقی در بخش انفرادی نیز در جایگاه پنجم انفرادی قرار گرفت، صادقی مربی تیم دارت بانوان نفت و گاز گچساران پیش از این توانسته بود در رده انفرادی در مسابقات دارت اوپن جهانی 2015 در کشور ترکیه مقام سوم جهان را از آن خود کند.

ویافزود: در راستای تحقق قهرمانی این امر دوره‌های آموزش دارت در این باشگاه برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
نزدیک بانو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.