کد خبر: ۱۰۵۴۰
تاریخ انتشار:۰۶:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: شکی نیست که دشمنان قسم‌خورده انقلاب درصدد نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی‌اند و برای رسیدن به این هدف از هر روزنه و منفذی استفاده می‌کنند. درجایی ممکن است این منفذ به‌دست یک آقازاده ایجاد شود و در جای دیگر، وزیر یا وکیلی مجرای سوءاستفاده یا نفوذ باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): روزنامه صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت:
 
یکی از نگرانی‌هایی که در سال‌های اخیر تقویت شده و بابت آن باید دستگاه امنیتی کشور مورد سؤال قرار گیرد، بروز اتفاقات ناگوار امنیتی در سطوح مدیران ارشد و بعضاً وزرا و معاونان ایشان است.
 
شکی نیست که دشمنان قسم‌خورده انقلاب درصدد نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی‌اند و برای رسیدن به این هدف از هر روزنه و منفذی استفاده می‌کنند. درجایی ممکن است این منفذ به‌دست یک آقازاده ایجاد شود و در جای دیگر، وزیر یا وکیلی مجرای سوءاستفاده یا نفوذ باشد.
 
سوای اینکه در انتخاب مدیران ارشد کشور باید به سلامت و سوابق آنان توجه ویژه کرد، نظارت مداوم و مستمر بر رفتار و عملکرد آنان نیز امری لازم و ضروری است و موجب خواهد شد تا هم دقت عمل و جدیت مدیران کشور افزایش یابد و هم از بروز خطاها و رفتارهای نادرست و بعضاً ضدامنیتی، پیشگیری شود.

گرچه نمی‌توان تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی دستگاه‌ها و ماموران اطلاعاتی و امنیتی کشور را نادیده گرفت و امنیت پایدار جمهوری اسلامی مرهون هوشیاری و فداکاری آنهاست، لکن در حراست دستگاه‌های اجرایی ضعف‌های جدی دیده می‌شود.
 
نمونه‌هایی چون جیسون رضاییان که تا بالاترین سطوح مدیریت کشور موفق به نفوذ شد یا افراد دیگری که در پوشش خبرنگار زن و... مدیران رده‌بالای کشور را آلوده می‌سازند، حاکی از مشکلی‌است که به‌طور جدی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.