تاریخ انتشار:۰۶:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
معاون استاندار:
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جدیت بیش از پیش مسئولان اجرایی این استان در پرداختن به مسائل مربوط به حوزه زنان و خانواده استان ضرورتی انکارناپذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فتاح محمدی روز دوشنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نقش زنان در توسعه، اصلاح و یا فساد جامعه برجسته است و به همین دلیل نیز باید توانمندسازی آنان در زمینه های مختلف همواره مدنظر متولیان امر باشد.
وی افزود: حضور کمرنگ برخی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در نشست های کارگروه بانوان و خانواده این استان نوعی معضل و آسیب است که باید برطرف شود.
محمدی بیان کرد: ممکن است از دلایل این حضور کمرنگ مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تداخل کاری، حضور در نشست ها و مأموریت های پیش بینی نشده و یا پایین بودن حس مسئولیت پذیری نسبت به مشکلات حوزه زنان و خانواده باشد.
وی عنوان کرد: هر کدام از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تداخل کاری نمی توانند در نشست های کارگروه بانوان و خانواده این استان شرکت کنند باید کارشناس مجرب و دارای اطلاعات کافی را به جای خود روانه این نشست ها کنند.
محمدی ابراز داشت: در این صورت مصوبات نشست های کارگروه بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب تری اجرا شده و اثرگذاری لازم را خواهند داشت.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با انتقاد از حضور کمرنگ برخی مسئولان اجرایی استان در نشست های کارگروه بانوان و خانواده، گفت: 28 مدیر استانی عضو این کارگروه است اما عده ای از آنان همواره غایب هستند.
فریبا رحمان پور اظهار داشت: کارگروه بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد اهمیت خاصی دارد زیرا زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه این استان بوده و تنها مرجع بررسی مسائل و مشکلات قشر تأثیرگذار زنان و نهاد مهم خانواده است.
وی افزود: چنانچه این کارگروه با حضور کمرنگ مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود اثرگذاری لازم را نداشته و مصوبات آن نیز به طور ناقص اجرا می شوند.
رحمان پور بیان کرد: با توجه به افزایش روز افزون آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه زنان لازم است که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حضور فعال تری در نشست های کارگروه بانوان و خانواده این استان داشته باشند.
وی عنوان کرد: تفاهم نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ساخت کلینیک های سلامت زنان و خانواده در کشور منعقد شده و یک نوع از این کلینیک نیز باید در کهگیلویه و بویراحمد احداث شود.
رحمان پور ابراز داشت: تفاهم نامه ای نیز بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل امور زندان های استان برای ارائه آموزش های لازم به زنان زندانی در زمینه اشتغال، مهارت های زندگی و راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی منعقد شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار