تاریخ انتشار:۲۳:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
در نشست با اصحاب رسانه لنده مطرح شد
عصر دنا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: مشکلات و کمبودهایی در اداره ورزش و جوانان لنده وجود دارد ولی عمده آن کمبود نیروی انسانی و تعطیلی استخر شنا و تجهیزات و امکانات ورزشی بوده که سعی شده در هفته آینده استخر راه‌اندازی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمشید آبسواران پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان با تبریک هفته تربیت بدنی گفت: همان گونه از نام این هفته بر می‌آید باید نسبت به معرفی ورزش‌ها و اهمیت آن در سطوح مختلف زندگی در سطح جامعه تلاش و کوشش شود.

وی افزود: ورزش علاوه بر سلامت جسم و روح فردی باعث سلامت و نشاط اجتماعی و اخلاقی جامعه خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی برنامه‌های مختلفی ازجمله نشست با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، بدمینتون، طناب‌کشی و فوتسال بانوان، مسابقات بومی و محلی، کونگ‌فو، تکواندو و کشتی آقایان، همایش بزرگ پیاده روی خانواده و دوچرخ سواری و در نهایت دیدار با خانواده شهدای ورزشکار در شهرستان لنده اجرایی خواهد شد.

آبسواران یادآور شد: بودجه و اعتبارات ادارات ورزش و جوانان با توجه به اعتبارات برگشتی از اماکن ورزشی شهرستان بوده که به دلیل نبود اماکن ورزشی مناسب این بودجه بسیار ناچیز بوده و کفاف هزینه‌های جاری اداره و هیأت‌های ورزشی را نمی دهد.

وی خاطر نشان کرد: توزیع اعتبارات ورزشی به تناسب فعالیت هیأت‌های ورزشی و با حمایت مدیرکل اداره ورزش و جوانان صورت می‌گیرد که امیدواریم این حمایت‌ها و همراهی‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ادامه داد: علاوه بر کمبود اعتبارات، این اداره به لحاظ نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات ورزشی نیز نیازمند مساعدت و همکاری می‌باشد.

آبسواران گفت: تعدادی از جوانان شهرستان به صورت افتخاری با این اداره همکاری می‌کنند که امیدواریم شرایطی فراهم شود تا نسبت به جذب و به‌کارگیری آنها اقدامات قابل توجهی صورت پذیرد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان بدون حمایت نهادها و ادارات شهرستان جوابگوی نیاز جامعه ورزشی شهرستان نبوده که ضمن تشکر امیدواریم این همکاری و مساعدت‌ها تداوم داشته باشد.

آبسواران به هیأت‌های ورزشی فعال در شهرستان لنده اشاره و گفت: قریب به 17 هیأت ورزشی فعال در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد تاکنون‌ گروه‌های مختلفی در مسابقات استانی و کشوری شرکت کرده‌اند.

وی افزود: حمایت مادی و معنوی لازم از گروه‌ها و هیأت‌های ورزشی برای شرکت در مسابقات صورت گرفته که دستاوردهای خوبی به همراه داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده یادآور شد: جوانان ورزشکار این شهرستان تاکنون در رشته‌های تکواندو، کاراته، کونگ‌فوی بانوان، کشتی در مسابقات استانی و کشوری مقام‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

وی به راه‌اندازی مدرسه فوتبال شهرستان با حضور و مدیریت بازیکن سرشناس لیگ برتری سلمان شهبازی اشاره و گفت: دو نفر از نونهالان آموزش دیده در این مدرسه به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند.

آبسواران ادامه داد: در سال 95 خانه کشتی، مدرسه بدمینتون، والیبال و فوتبال جهت رفاه ورزشکاران در سطح شهرستان راه‌اندازی شد که با استقبال خوبی از سوی جامعه ورزش رو به رو گردید.

وی به کمبود فضای فیزیکی ورزشی در شهرستان لنده اشاره و گفت: در سال 94 اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به این شهرستان جهت ایجاد یک سالن چند منظوره، 3 چمن مصنوعی و پیست دومیدانی اختصاص داده شد ولی بنا به دلایل مختلفی تاکنون تأمین اعتبار نگردید.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده ضمن تقدیر از تلاش مسؤولان شهرستانی و استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خواهان پیگیری و واگذاری اعتبارات نفت  سال 94 و 95 به این شهرستان شد.

آبسواران به بحث تعطیلی استخر شنای اداره ورزش و جوانان شهرستان اشاره و افزود: این استخر به دلایل مشکلات مالی و فنی دو سال تعطیل بوده که با تلاش و همراهی مسؤولان شهرستان و استان تا پایان هفته تربیت بدنی راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در ادامه به کمبود امکانات خودرویی اداره ورزش و جوانان نیز اشاره کرد و گفت: این اداره دو خودروی پراید و مینی‌بوس داشته که متأسفانه با توجه نداشتن بیمه مینی‌بوس نمی‌توان از آن در جهت اجرای برنامه‌های ورزشی استفاده کرد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس سابق اداره ورزش و جوانان (عین الله دهقان) در خصوص همکاری و پیگیری مشکلات اداره در سطح استان بعد از مسؤولیت تقدیر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.