کد خبر: ۱۰۵۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده مطرح شد
عصر دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور مدیران‌ در نشست‌های امور بانوان گفت: 28 مدیرکل دستگاه‌های اجرایی استان عضو کارگروه زنان هستند اما نسبت به جلسات بانوان بی‌توجه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نشست کارگروه امور بانوان و خانواده ظهر امروز به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

فریبا رحمان‌پور مدیرکل امور بانوان و خانواده در ابتدای این نشست با انتقاد از عدم حضور مدیران‌کل دستگاه‌ها در نشست‌های امور بانوان گفت: 28 مدیرکل دستگاه‌های اجرایی استان عضو کارگروه زنان هستند اما نسبت به جلسات بانوان بی‌توجه هستند و در این جلسات شرکت نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: کارگروه امور زنان و خانواده تنها مرجع رسیدگی به مسائل و مشکلات زنان است و به دلیل اینکه ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه است حضور مدیران در این نشست‌ها ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر روند جلسات کارگروه بانوان به همین منوال باشد برگزاری این نشست‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

رحمان‌پور تصریح کرد: با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی لازم است مدیران در نشست‌ها حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه احداث کلینیک‌های سلامت خانواده میان وزارت بهداشت و معاونت امور بانوان ریاست جمهوری گفت: طبق این تفاهم‌نامه کلینیک سلامت خانواده در استان احداث شود.

این مسؤول عنوان کرد: طرح توان‌افزایی اولیای دانش‌آموزان که در معرض آسیب‌های اجتماعی هفته آینده در گچساران انجام می‌شود.

رحمان‌پور بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان امور بانوان و اداره‌کل زندان‌های استان جهت حمایت بین دستگاهی از زنان زندانی منعقد شده است.

وی تصریح کرد: مدیران عضو کارگروه بانوان و خانواده از بند زنان زندانی بازدید و از نزدیک با مشکلات زنان زندانی و خانواده آنها آشنا شوند.

فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بیان کرد: عدم حضور مدیران یک آسیب کلی است که در استان وجود دارد و تنها به کارگروه امور بانوان برنمی‌گردد بلکه مدیران در سایر جلسات شورای توسعه هم حضور ندارند.

وی عنوان کرد: عدم حضور مدیران‌کل استان در نشست‌ها بخشی به خاطر مشغله کاری و بخشی به دلیل عدم حس مسؤولیت کلی و تعهدی مدیران است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرداختن به امور بانوان مهمترین راهبرد استان است که باید سالم‌سازی جامعه مورد توجه باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
امور بانوان با اون مدیر بیسواد و بزک کرده باید بره بمیره
ناشناس
|
Denmark
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
مدیری که تو باشی دیگه فاتحه مع الصلوات
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
بابا آقای موحدپور آدم توانمندیه نه خانم رحمانپور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.