تاریخ انتشار:۲۲:۱۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید تاکنون مشکلات 29 واحد صنعتی و تولیدی رفع و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجید محنایی عصر امروز در نوزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر تشکیل و مشکلات واحدها را با دقت و ظرافت بررسی می‌کند.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روند رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی به کُندی پیش می‌رود که برخی از مشکلات واحدها نیازمند گذشت زمان بوده و برخی خارج از اراده استان است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار برای خروج واحدهای تولیدی و صنعتی راکد گفت: 450 میلیارد تومان برای خروج واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید به استان اختصاص داده شده است.

محنایی در خصوص عملکرد برخی بانک‌ها افزود: عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده مطلوب نیست و پرداختی برخی از این بانک‌ها صفر است که در اولین فرصت عملکرد بانک‌ها مورد برسی قرار می‌گیرد.

محنایی بیان کرد: عملکرد برخی بانک‌های استانی در قیاس با با بانک‌های ستادی پایین بوده که عملکرد ضعیف این بانک‌ها به مرکز اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام واحدهای مشکل‌دار در سامانه بهین‌یاب اظهار کرد: واحدهای مشکل‌دار تا 15 مهرماه در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام و برخی از این واحدها به بانک معرفی شدند که انتظار می‌رود بانک‌ها ظرف یک ماه آینده به واحدهای معرفی شده تسهیلات ارائه کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون مشکلات 29 واحد تولیدی و صنعتی رفع و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.