تاریخ انتشار:۱۹:۲۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه بیان کرد
عصر دنا: مدیر اموزش و پرورش کهگیلویه با تأکید بر ممنوع بودن هر گونه تنبیه بدنی دانش‌آموزان گفت: چنانچه موردی مشاهده شود با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید لطف‌الله فروزان عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز پیوند اولیاء و مربیان اظهار داشت: از مدیران انتظار می‌رود که در جلساتی که شکل می‌گیرد ارتباط مؤثر و خوبی با اولیای دانش‌آموزان برقرار کنند و آن‌ها را در جریان مشکلات کمی و کیفی آموزش و پرورش قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: در نتیجه این ارتباط دو طرفه می‌توان از بین آن‌ها افراد توانمند را جهت نمایندگی اولیا و مربیان انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه مدرسه باید از لحاظ سرمایشی و گرمایشی و رفاه تعلیم و تربیت جای امنی برای دانش‌آموزان باشد، اضافه کرد: با توجه به مشکلات عدیده که در سطح آموزش و پرورش وجود دارد،این مهم مشارکت اولیاء را می‌طلبد.

فروزان با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: با توجه به اهمیت ویژه ورزش در مدارس ، مدیران باید پیگیر کار دبیران تربیت‌بدنی در مدارس باشند و از آنها بخواهند که المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای را به بهترین شکل ممکن جهت شور و نشاط در مدرسه برگزار کنند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را یادآور شد و ضمن تقدیر از همکاری مدیران مدارس در جهت پیگیری و همکاری ثبت‌نام فرهنگیان گفت: با توجه به تمدید مهلت نام‌نویسی اینترنتی، مدیران همت خود را به کار بگیرید که آمار سرشماری اینترنتی شهرستان افزایش یابد.

وی با اشاره به شروع فصل سرما و شیوع بیماری‌های واگیردار در مدارس نیز گفت: اگر دانش‌آموزی به یک بیماری واگیردار از قبیل سرماخوردگی ،آنفولانزا و ... دچار شده است ، جهت پیشگیری و شیوع این بیماری در بین دیگران، باید به این دانش‌آموز مرخصی استعلاجی تا زمان خوب شدن داده شود.

فروزان بحث تنبیه بدنی در مدارس را مطرح کرد و با تأکید بر ممنوعیت هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموزان افزود: چنانچه موردی مشاهده شود هیچ دفاعی پذیرفته نیست و با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

وی همچنین به اهمیت نماز در مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش تربیت انسان متدین و شهروند سالم است و در این مهم باید خودمان شروع ‌کننده بحث مسائل عبادی باشیم و برای دانش‌آموزان در مدرسه باید نماز جماعت برگزار کنیم./ فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.