تاریخ انتشار:۱۸:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
در راستای تقویت تبادلات، مراودات دو جانبه انجام می شود
عصر دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: استاندار و هیئت اقتصادی استان «امسک» روسیه به این استان سفر می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): «مجید محنائی» در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تقویت تبادلات، مراودات دو جانبه بین دو استان و با هدف برقراری ارتباط و همکاری‌های بیشتر و در پاسخ به سفر پارسال دکتر «خادمی» استاندار و هیئت اقتصادی و تجاری استانمان به کشور روسیه این سفر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این سفر در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهرماه انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: «نظروف» استاندار این استان به اتفاق وزرای اقتصادی و کشاورزی و مواد غذائی استان امسک روسیه در صدر هیئت ۱۵ نفره تجاری - اقتصادی در حوزه‌های تولید و نوآوری، توسعه کشاورزی، بیوتکنولوژی و بخش‌های صنعتی، مواد غذائی، پزشکی، گردشگری، گیاهان داروئی و... به کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.

محنایی تصریح کرد: در این سفر ‌بر دیدار با استاندار و بحث و بررسی راجع به چگونگی همکاری‌های اقتصادی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان تبیین و از واحدهای تولیدی و زمینه‌های گردشگری بازدید بعمل می‌آید.

وی یادآور شد: در این سفر نمایندگان استان در خصوص قابلیت‌ها و راه‌های حضور تجار و بازرگانان کهگیلویه و بویراحمد و صدور محصولات و تولیدات استان به بازار امسک روسیه با مسئولان استان امسک گفت‌وگو خواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.