تاریخ انتشار:۱۱:۴۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد گفت: این صندوق در نیمه نخست امسال ۸۹۹ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۳۸ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به طرح‌هایی که با حمایت صندوق کارآفرینی امید در مناطق روستایی اجرا شده است اظهار داشت: صندوق کار آفرینی امید از جمله نهادهایی است که در سال‌های اخیر به شکل تخصصی فعالیت کرده و هر ساله برنامه‌ها و فعالیت‌های جدیدی را در راستای کسب و کار و حمایت از تولید خرد در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد از نگاه مثبت صندوق در حمایت از روستاها و مناطق محروم خبرداد وگفت: حمایت‌های صندوق در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها گردد.

وی راه‌اندازی، توسعه کسب و کارها به صورت شبکه‌ای و زنجیره‌ای را برای ایجاد اشتغال و افزایش سود و ارزش افزوده، درآمد تولید کنندگان و کاهش هزینه‌ها ضروری دانست  و عنوان کرد: هرفرد توانمندی که بیکار باشد و بخواهد یک کار تولیدی کوچک و مورد نیاز یک منطقه را ایجاد کند از سوی صندوق کارآفرینی امید حمایت می‌شود و به وی وام‌های قرض الحسنه متناسب با طرح توجیهی بر اساس اولویت درخواستها داده می‌شود.

حسن پور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی که کمبود اعتبار در همه جا احساس می‌شود فرصت خوبی برای متقاضیان اشتغال و طرح‌های اشتغالزایی  است که زمینه سود آوری آنها وجود دارد تا صندوق کارآفرینی امید آنها را از جهت تامین اعتبار حمایت کند و بستر شکوفایی اقتصادی بیش از پیش در جامعه فراهم شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: در نیمه نخست امسال 899 فقره تسهیلات با اعتباری بیش از 138میلیارد و 555میلیون ریال به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی و دیگر بخش‌های مختلف از قبیل وام ازدواج ، ضروری و درخواست‌های ریاست جمهوری پرداخت شده است.

حسن پور افزود: در بخش مشاغل خانگی 35 فقره تسهیلات با اعتباری بیش از 2میلیارد و 270 میلیون ریال به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی  در استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.