تاریخ انتشار:۰۶:۵۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پست پیشتاز حداقل ۲۴ و حداکثر ۴۸ ساعت باید به مقصد برسد گفت: این شرکت در دیر رسیدن مرسوله‌های پستی پیشتاز به مقصد هیچ کم‌کاری ندارد و تمامی مشکلات به طرف مقابل ربط دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمال حسن‌زاده اظهار داشت: نبود آدرس دقیق و کد پستی 10 رقمی توسط برخی مشتریان مهمترین دلایل برخی تاخیرات در رسیدن به مقصد پست پیشتاز در این استان است.

وی از نصب پلاک کد پستی 10 رقمی و نامگذاری معابر توسط شهرداری‌ها طبق مصوبه هیئت وزیران خبر داد و افزود: طبق تعهدات انجام شده قرار بود شهرداری یاسوج نسبت به این موضوع تا پایان شهریور امسال اقدام کند که تاکنون خبری نشده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: همچنین شهرداری‌های دهدشت و گچساران تا پایان آذرماه و سایرشهرداری‎های های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال نسبت به نصب پلاک کد پستی 10 رقمی و نامگذاری معابر اقدام کنند.

مدیرکل شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 140 هزار واحد تجاری مسکونی شهری در این استان وجود دارد که تاکنون 80 هزار واحد آن کد پستی 10 رقمی آن نصب و مابقی نیز در دستور کار است.

حسن‌زاده با بیان اینکه 236 واحد پستی در این استان داریم بیان کرد: از این تعداد 163 نمایندگی پستی، 33 دفتر پیشخوان فعال، 32 دفتر آی.سی.تی روستایی و 8 دفتر پست شهری است.

وی ابراز کرد: در 6 ماهه نخست امسال یک میلیون و 272 هزار مرسوله پستی در استان کهگیلویه و بویراحمد جابجا شد که این تعداد به ازای هر نفر کمتر از دو مرسوله را نشان می‎دهد در حالی میانگین کشوری هر نفر 8 تا 12، میانگین جهانی 50 و کشورهای توسعه یافته همچون سوئیس 700 مرسوله است./ تسنیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.