کد خبر: ۱۰۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه کبگیان:
عصر دنا: امام جمعه کبگیان گفت: نه در این‌ دوره بلکه‌ در تمامی دوران این شریان حیاتی کشور با باندبازی و جناح بازی مختلف با درصد بالا در استان ما تحت‌الشعاع قرار گرفته و متضرر اصلی طیف متوسط و پائین جامعه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه 23 مهرماه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: یتیمی را پروردن، گمراهی را هدایت کردن، گرسنه‌ای را سیر کردن و تشنه‌ای را سیراب کردن، در روزهای سخت تابستان روزه گرفتن، همه از خصایص کسانی است که در قیامت با شهدا محشور می‌شوند.

وی گفت: متاسفانه عمل به این خصایص امروزه به سختی انجام می‌‌شود و هر کس منحصرا دچار دنیاطلبی و به فکر خویش است اما بدانیم که دنیا گذرگاهی بیش نیست و هر چه بیشتر پایبندش شویم کمتر توشه آخرت برمی‌داریم و درود بر کسانی که با تقوای کامل در خفا این اعمال را انجام عمل می‌دهند.

امام جمعه کبگیان‌ با تقدیر و تشکر از مردم که در دهه اول محرم سنگ تمام گذاشتند بیاییم با منش حسینی زندگی کنیم‌.

وحدانی‌فر درباره آموزش و پرورش و ارزش‌های بر باد رفته آموزش و پرورش و تحت‌الشعاع قرار گرفتن آن در سیاست‌های غلط جناح‌بندی  گفت: نه در این‌ دوره بلکه‌ در تمامی دوران این شریان حیاتی کشور با باندبازی و جناح بازی مختلف با درصد بالا در استان ما تحت‌الشعاع قرار گرفته و متضرر اصلی طیف متوسط و پائین جامعه هستند.

این خطیب جمعه بیان کرد: در کبگیان که‌ این مسأله اصلا به طور عادی است.

وحدانی در همین خصوص با بیان این که مدارس معلمانشان تخصصی نیستند و یک‌ معلم چندین پایه را تدریس می‌کند، تصریح کرد: جالب اینکه معترضین مهاجرت‌ مردم به علت کیفیت‌ آموزش در کبگیان به خودشان‌ از فرماندهان‌ لشکرکشی به شهر یاسوج هستند.

وی افزود: مدیری با سابقه کاری ۱۰تا ۱۲ سال مدیریت به ما گفته می‌خواهند برای من حکم‌ تدریس صادر کنند و اگر متولیان امر برای آموزش و پرورش اهمیتی قائل نیستند من به خود اجازه نمی‌دهم‌ بعد از ۱۲سال که از تدریس فاصله گرفته‌ام به فرزندان مردم ظلم کنم. 

وحدانی‌فر با بیان این که آفرین‌ بر چنین فردی که در این موقعیت گرگ صفتی روزگار فعلی چنین روحیه مردانگی دارد از مسوولان آموزش و پرروش خواستار رسیدگی به مشکلات شد.

خطیب جمعه کبگیان درباره سرانجام جدول کشاورزی شالیزار پایین شهر چیتاب گفت: سال۹۳ کلنگی زدند و بنده را هم‌ دعوت کردند و گویا نمی‌دانستند که این کارها باد هوا و طبل تو خالی است که آخر صدایش به گوش مردم می‌رسد.

وحدانی‌فر با تأکید بر این که قول دادند بعد از تعطیلات شروع به کار کنند، تصریح کرد: اما در این خطبه عرض می‌کنم که مسئولان بدانند  اگر شروع به کارشان تا قبل از بارش‌های فصلی با حداقل۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی پیش نرفت مجبورم همه چیز را به مردم بگویم.

وی گفت: با تمامی جناح‌بازی‌ها دیدیم بدون هیچ نزاعی زمین‌های مردم زیر کشت رفت و برداشت خوبی داشتند پس لازم است به مسؤولان تذکر بدهیم که یا قول ندهند یا اگر عهده‌دار مسؤولیت شدند همگام با ملت پروژه‌ها را تا مرحله نهایی نظارت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تشکر وقدانی از دکتر وخدانی چون حق وحقیقت بیان کرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین