تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
در گفتگو با عصر دنا مطرح شد
عصر دنا: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سفر وزیر کشور به استان گفت: تاکنون از طرف وزارت کشور چیزی مبنی بر سفر وزیر کشور به استان اعلام‌نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فتاح محمدی در گفتگو با عصر دنا در خصوص سفر وزیر کشور به استان گفت: تاکنون از طرف وزارت کشور چیزی مبنی بر سفر وزیر کشور به استان اعلام‌نشده است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی رسانه‌های محلی گفت: نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها از سفر وزیر کشور به استان خبر می‌دهند ولی ما خودمان اطلاعی نداریم.

محمدی افزود: ما در آینده برای افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی از وزیر کشور دعوت می‌شود ولی با توجه به اینکه پروژه‌ها هنوز به اتمام نرسیده، دعوتی صورت نگرفته است.

برخی رسا نه ها از سفر وزیر کشور در 25 مهرماه امسال برای افتتاح چند پروژه عمرانی و دیدار با برخی تشکل های سیاسی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبردادند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین