تاریخ انتشار:۰۱:۵۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان شهرستان لنده
عصر دنا: با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون فرماندار و شورای اداری شهرستان لنده و خانواده شهدا و ایثارگران یادواره شهدای دهستان آل طیب برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایثار و شهادت ملت ایران برگرفته از فرهنگ دینی و مذهبی آنها و قیام سرخ و عاشورای حسینی است که آن را با نثار جان در راه ولایت به منصه ظهور رساندند.

تلفیق عاشورای حسینی و دفاع مقدس صحنه‌های زیبایی از عاشورا را به نمایش می‌گذارد. مردانی که با اراده پولادین و با لب‌های خشکیده تا آخرین نفس‌ها به میدان رزم شتافتند و از حق و حقیقت دفاع کردند.

قیام و عاشورای حسینی و دفاع مقدس منبعث شده از این قیام همه در راه آزادگی و حریت انسان و خروج از سلطه و تزویر به وقوع پیوست.

ملت ایران دفاع مقدس را به تبعیت از ولایتمداری شهدای دشت کربلا و با رمز الله اکبر به فتح الفتوحی تبدیل کردند که اقتدار امروز گوش فلک را کر کرده و هر دشمنی را به هراس انداخته است.

همه ساله برنامه‌های متعددی در راستای تعظیم و گرامیداشت شعائر عاشورا و دفاع مقدس در سطح جامعه برگزار می‌شود تا روحیه ایثار و جهاد و شهادت در میان ملت و امت اسلامی برای همیشه با شور و حرارت خاص خود باقی بماند.

مراسم یادواره 37 شهید والا مقام دهستان آل طیب به همراه برگزاری تعزیه طفلان حضرت زینب(س) شامگاه سه‌شنبه در دبیرستان شهید خورزانی روستای چهارراه برگزار گردید. در این مراسم معنوی امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون فرماندار و شورای اداری و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

یادواره شهدای چهارراه آل طیب به همت سپاه، بنیاد شهید شهرستان لنده و دهیاری چهارراه آل طیب و پایگاه مقاومت بسیج این روستا برگزار گردید.

تعزیه طفلان حضرت زینب(س) به همت گروه فرهنگی و هنری و تعزیه یا حسین(ع) شهرستان اجرا شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.