تاریخ انتشار:۱۸:۰۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متعدد به مناسبت هفته تربیت بدنی در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان هر ساله به مناسبت هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور برنامه‌های مختلفی را در استان برگزار می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت ورزش استان از اهداف عالی این اداره کل است، افزود: نهایت تلاش خود را جهت دستیابی به این هدف و رساندن ورزش استان به جایگاه واقعی خود در کشور به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش، گفت: طی دو سه سال اخیر موفقیت‌های چشمگیری در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران توانمند استان کسب شده است.

این مسوول با عنوان اینکه در حال حاضر ورزش کهگیلویه و بویراحمد تا حدی در کشور شناخته شده و حرفی برای گفتن داریم، یادآور شد: ورزش ما تاکنون موفقیت‌های خوبی در رشته‌هایی مانند رول بال اسکیت، جودو، فوتبال، فوتسال، قایق‌رانی و هاکی داشته است.

ایزدپور، توسعه و پیشرفت ورزش استان طی سال‌های اخیر را نتیجه توجه و حمایت مسوولان ورزشی از ورزشکاران بیان کرد و گفت: علی‌رغم عدم اعتبار و امکانات لازم اما تمامی تلاش خود جهت توسعه ورزش استان را به کار گرفته‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توانمندی و پتاسیل بالای ورزشکاران را نیز از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت ورزش استان بیان کرد و گفت: مثلا ورزشکارانی مانند طاهره آذرپیوند و شبنم بهشت با شرایط بسیار سخت به جایگاه بالا رسیدند.

وی با بیان اینکه می‌توان گفت عملا هیچ محل تمرینی ویژه بانوان نداریم، اما با وجود همه این سختی‌ها و مشکلات ورزشکارانی مانند طاهره آذرپیوند و شبنم بهشت توانستند با تلاش و ظرفیت بالای خود سکوهای قهرمانی را فتح کنند.

این مسوول در ادامه همه ورزشکاران هم استانی را دارای توانمندی‌های بالا عنوان کرد و بیان داشت: مثلا سامان پاکباز نمونه بارز ورزشکار توانمند است که توانست سهمیه حضور در بازی‌های پاراالمپیک را برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان برای ما بگیرد.

ایزدپور داشتن چنین ورزشکارانی را مایه افتخار دانست و بر توجه و حمایت همه جانبه مسؤولان استانی و ورزشی به این قشر تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک بودن هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: هفته تربیت بدنی از 26 مهر ماه آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ویژه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متعددی در این هفته خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی در این هفته اجرا خواهیم کرد.

ایزدپور، غبارروبی گلزار شهدا،د دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در رشته‌های فوتبال، کاراته، طناب‌کشی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در هفته تربیت بدنی در مرکز و هشت شهرستان استان برگزار خواهند شد، گفت: با توجه به همزمان بودن این هفته با ماه محرم سعی خواهد شد برنامه‌هایی متناسب با این ایام برگزار شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.