تاریخ انتشار:۱۹:۴۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
معاون‌ سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون‌ سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت بالای روستاها در سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: 21 هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد در این ثبت‌نام شرکت کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی شهابی‌نسب ظهر امروز در نشست سرشماری نفوس و مسکن با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به نسبت ضریب اینترنت رتبه 19 در سرشماری نفوس و مسکن کشور را دارد، اظهار کرد: استان به نسبت جمعیت رتبه 13 را در سطح کشور دارد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت 67 درصدی مردم شهرستان دنا افزود: بیشترین مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن توسط مردم شهرستان دنا صورت گرقته است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های چرام و لنده هر کدام با مشارکت 60 درصد و 57 درصدی بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن داشته‌اند.

این مسوول بیان کرد: 37 درصد از مردم شهرستان بویراحمد، 33 درصد در شهرستان کهگیلویه، 28 درصد در بهمئی، 33 درصد گچساران و باشت 34 درصد در مرحله اول سرشماری مشارکت کردند.

شهابی‌نسب اضافه کرد: وضعیت استان در مرحله اول سرشماری متوسط است که لازم است مدیران دستگاه‌های استان مشارکت بیشتری برای اطلاع‌رسانی به مردم و گروه‌های هدف انجام دهند.

معاون برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 21 هزار خانوار در قالب 83 هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت‌نام کردند.

وی به مشارکت بالای روستاییان استان در مرحله اینترنتی نفوس و مسکن اشاره کرد و افزود: 80 درصد مردم شهرستان دنا در روستاها زندگی می‌کنند و مشارکت بالایی در سرشماری دارند.

این مسوول تصریح کرد: در یکی از روستاهای لوداب ضریب مشارکت مردم 30 درصد است اما در منطقه کریم‌آباد چسبیده به مرکز استان ضریب مشارکت 5 درصد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.