کد خبر: ۱۰۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
ابراهیم رضایی
عصر دنا: اخیراً تصویر و متنی طنز درباره دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در کانال منتسب به یکی از رسانه‌های اصولگرا در فضای مجازی منتشر شده و باعث اعتراض حامیان دولت از جمله وزیر بهداشت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ابراهیم رضایی نوشت: اخیراً تصویر و متنی طنز درباره دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در کانال منتسب به یکی از رسانه‌های اصولگرا در فضای مجازی منتشر شده و باعث اعتراض حامیان دولت از جمله وزیر بهداشت شده است.

اگرچه آن مطلب طنز بود و رجال کشور باید ظرفیت تحمل طنز و انتقاد را داشته باشند اما صحیح و اخلاقی نیست که عکس شخصی که در حال عزاداری برای سید و سالار شهیدان است را دستمایه طنز قرار دهیم.

حرمت امام عشق قابل خدشه نیست و هرگونه سوءاستفاده از آن محکوم است ضمن اینکه حریم شخصی  افراد نیز باید محفوظ بماند.

در کنار این، منتشرکنندگان این گونه تصاویر دقت داشته باشند که مشکل ما با دکتر ظریف و همفکران ایشان در دولت محترم، نظیر این تصاویر نیست.

در دیانت و تقوا و وطن‌دوستی این برادران هیچ تردیدی نیست (و چه بسا از بسیاری مدعیان نیز مومن‌تر باشند) همان‌گونه که رهبر انقلاب بارها ایشان را فرزندان انقلاب خوانده‌اند.

مسئله ما با این افراد تفکر ایشان است که بر اساس این تفکر برای کشور مذاکره می‌کنند، تصمیم و موضع می‌گیرند و پای قراردادها و توافقنامه‌ها را امضا می‌کنند.

مشکل آن تصویر نیست، مشکل این است که در نتیجه خدمات! این بزرگواران، سانتریفیوژها محدود و در قلب راکتور، سیمان ریخته شد، مشکل ما با تفکری است که می‌گوید ایرانی چیزی جز آبگوشت بزباش و قورمه‌سبزی نمی‌تواند درست کند و حتی برای پخت غذای قطارها هم به شرکت اتریشی متوسل می‌شود.

مشکل تفکر امثال دکتر ظریف است که با صدای رسا می‌گوید «آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد»، مشکل تفکری است که می‌گوید مدیر از خارج وارد کنیم و دانشمند و پزشک و مهندس و متخصص و محقق ایرانی را باور ندارد.

مشکل فکر حقارت‌باری است که درس کربلا را "مذاکره" می‌خواند و با همین تفکر در برابر عربده‌کشی‌های شیطان لبخند ملیح تحویل می‌دهد اما منتقدان را به جهنم حواله می‌کند، مشکل ما با اینها رکود و تعطیلی تولید و بیکاری یازده میلیون جوان و ناتوانی در مدیریت کشور است.

مشکل، اشرافی‌گری، تجمل، حقوق‌های_نجومی، سیاسی‌کاری، سفرهای بی‌حاصل، بی‌پاسخ گذاشتن اهانت_سعودی‌ها و سازش با دشمن و تضعیف توان دفاعی است.

مشکل قراردادهایی است که استقلال و عزت کشور را مخدوش، و ثروت ملت ایران را به بیگانه هبه می‌کند اما دستاوردی برای سفره ایرانی‌ها ندارد.

مراقب باشیم سطح منازعه را پايين نياوريم و این بار همچون ماجرای کنسرت ها و گشت ارشاد، آدرس را اشتباهی نرویم.

----
عصر دنا: انتشار یادداشت ها، مطالب خبری و تحلیلی دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و مخاطبان و مسئولان مذکور می توانند جوابیه و نقد خود را برای درج به این پایگاه خبری ارسال کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سرباز ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
سلام
جناب ابراهیم رضایی کاش نتیجه گیری همه گفته های خود را در یک جمله خلاصه میکردین و عدم ولایت پذیری آقای ظریف و دولتی ها بوده که به همه ایمان هم در ولایت جمع می شود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.