تاریخ انتشار:۱۴:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه گچساران:
عصر دنا: امام جمعه گچسارن در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گچساران در زیر زمین ثروتمندترین و در روی زمین بیکارترین شهر ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان‌های گچساران و باشت که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه ائمه جمعه گاه سری‌ترین مشکلات مردم را می‌شنوند، اظهار کرد: مردم مسائلی را به ما می‌گویند که قلب انسان را به درد می‌آرد.

امام جمعه گچساران بیان کرد: این حرف‌های مردم فقیر و مظلوم دل انسان را به درد می‌آورد وقتی می‌شنویم که مردم در این شهر نان قرضی از نانوایی‌ها می‌خرند.

وی گفت: این شهرستان در کشور یکی از ثروتمندترین شهرها به حساب می‌آید که با ذخایر نفت و گاز می‌توان به جرأت گفت که گچساران ثروتمندترین شهر ایران است.

حجازی افزود: این شهر از نظر منابع زیرزمینی ثروتمندترین شهر ایران به حساب می‌آید اما در روی زمین همین شهر بیکارترین شهر ایران لقب گرفته که بیشترین تعداد بیکاران را به خود اختصاص داده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: نباید در شهری که این همه ذخایر را دارد وضعیت بد بیکاری را داشته باشیم و البته باید عدالت در خصوص به کارگیری افراد نیز لحاظ شود.

حجازی با انتقاد از اینکه در یک خانواده هر 5 فرزند به کار مشغول شده‌اند و ماهیانه 60 تا 70 میلیون تومان درآمد دارند، تصریح کرد: اما در مقابل خانواده‌هایی دارای 8 فرزند دکتر و لیسانس و فوق‌لیسانس هستند اما یک نفر از آن‌ها به کار گرفته نشده است.

وی گفت: آه و نفرین انسان مظلوم دامنگیر خواهد شد و باید از نفرین فقرا و مستضعفان بترسیم.

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از اظهارات خود در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برگزاری برخی کنسرت‌ها خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید پیگیر این موضوع باشد و اجازه ندهد خاطر مرجعیت مکدر شود.

حجازی با تأکید بر اینکه کشور باید بر محور تقوا مدیریت شود تصریح کرد: خون داده‌ایم تا کشور بر این محور مدیریت شود.

وی با تأکید بر خطر ترویج تفکرات فرقه‌های ضاله از رئیس‌ مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا نسبت به این موضوع فکری شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.