کد خبر: ۱۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۲۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
نماینده مردم کهگیلویه در حضور لاریجانی مطرح کرد
عصر دنا: نماینده مردم کهگیلویه از تعطیلی 90 درصد شهرک‌های صنعتی و نیمه فعال بودن 10 درصد خبر داد و گفت: خروج حوزه انتخابیه از بن بست نیازمند حمایت ویژه رئیس مجلس است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در شورای اداری شهرستان انجام چهار اساسی و زیربنایی برای خروج حوزه انتخابیه از بن بست را یک ضرورت دانست و خواستار توجه ویژه رئیس مجلس به این خواسته‌ها شد.

نماینده شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 11 سال است دغدغه مردم در محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت به عنوان کریدور جنوب به شمال 11 سال رفع نشده و وزارت راه درگیر این جاده است.

وی با بیان اینکه به برکت رهبری معظم انقلاب و با پیگیری مسؤولان 50 میلیارد تومان به پروژه عنایت شده است خطاب به رئیس مجلس گفت:اگر به سازمان مدیریت توصیه کنید این مبلغ 100 درصد تخصیص پیدا کند تا عید سال آینده پروژه افتتاح خواهد شد.

هاشمی‌پور افزود: برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه مشوق‌هایی باید ترتیب اثر داده شود.

وی از پتروشمیی به دیگر پروژه در کما رفته شهرستان کهگیلویه یاد کرد و گفت: 107 هکتار از بهترین زمین‌های کشاورزی به این پروژه اختصاص داده و فنس‌کشی شده است.

هاشمی‌پور تصریح کرد: سه میلیارد و 600 میلیون متر مکعب آب از رودخانه‌های مارون و کوثر از کنار ما عبور می‌کند اما هنوز تخصیصی که حق مردم بوده، از وزارت نیرو به ما ابلاغ نشده است.

وی از اختصاص چهار میلیارد تومان برای کارهای مهندسی این پروژه و پرداخت 500 میلیون تومان از این اعتبار خبر داد و افزود: اختصاص سهمیه آب از این سدها می‌تواند 25 هزار هکتار از زمین‌های کلاچو و دشت چرام را آبیاری کند.

هاشمی‌پور لغو مجوز رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد دهدشت را از دیگر مشکلات برشمرد و با اشاره به حذف 9 رشته در واحد دهدشت و 2 رشته در بهمئی گفت:برای دانشجویان توقع ایجاد کردند حالا می‌گویند گذشتگان اشتباه کردند.

وی افزود: سزاوار مردمی که 770 شهید،90 آزاده و سه هزار و 400 جانباز تقدیم نظام کردند شرایط سخت داشته باشند.

هاشمی‌پور از تعطیلی 90 درصد واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه و نیمه فعال بودن 10 درصد مابقی خبر داد و تأکید کرد: انتظار دارم آقای لاریجانی با توجه به اصالت،مدیریت مدبرانه،ارزش و جایگاهی که دارد و احترامی که مسؤولان برایش قائل هستند برای رفع مشکلات و موانع منطقه نشستی ترتیب دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
سیدمحمدجوادهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
سلام خدمت مردم عزیزودوست داشتنی استان بنده 9ماه مطالبه که میخوام مثل یه کارخانه نیمه تعطیل است که باید جلسه ای باریاست محترم مجلس برگزار کنیم تاحل بشه .....خدا ...خدا....
کربیراحمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
مو نونوم توکی هسی ولی په می عدل فقیره که ملاطبه تونه نیره
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
اووی نونم تو ده چه بیی که نماینده کهگیلویه وابی، خدایا د بس، خدا کهگیلویه نه اوو بوره با ای نمایندیلش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین