کد خبر: ۱۰۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۴۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:
عصر دنا: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار مواهب الهی شاخص‌های استان نگران‌کننده است به گونه‌ای که بالاترین نرخ بیکاری را در کشور داریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): غلام محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور علی لاریجانی برگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد کلکسیونی از مواهب الهی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار این مواهب شاخص‌های استان نگران کننده است به گونه‌ای که بالاترین نرخ بیکاری را در کشور داریم.

وی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه افزود: برنامه ششم جهت‌گیری کشور را مشخص می‌کند که باید در آن به وضعیت استان‌های توسعه نیافته‌ای مثل ما توجه شود.

زارعی ادامه داد: باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری نسبت به سایر استان‌های برخوردار برای این استان بیشتر دیده شود زیرا اینجا بهشت سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران به دلیل نبود مشوق‌ها رغبتی برای حضور در این استان ندارند که دولت و مجلس باید فکری به حال این موضوع کنند.

این مسؤول افزود: تعداد 4 خط لوله نفت از این استان عبور می‌کند و جنگل‌ها و مراتع را خراب می‌کند و به کشاورزی مردم آسیب وارد می‌کند اما ما از این ظرفیت هیچ استفاده‌ای نکرده‌ایم.

وی بیان کرد: یک سوم از درآمدهای نفتی در گچساران و بهمئی و دو سوم در بقیه جاهای استان هزینه می‌شود که باعث بروز چالش می‌شود که باید نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در زمینه توسعه شهری مشکلات بسیاری داریم، خاطرنشان کرد: شهرهای ما بیشتر به روستاهای پرجمعیت می‌مانند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
ولله حاجی جان چه عرض کنیم، اونی که به فکر جوانهای هم استانی نیست ما هستیم چون فقط مجبوریم شعار بدیم، و اونی که خدای نخواسته حق را ناحق میکنه و پارتی بازی میکنه باز هم ما هستیم، به قول مردم برو نان بخور که خربزه آب است.
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
مدیران و مسئولان محترم هم استانی شما را قسم داده ایم به این ایام مقدس حداقل به فکر جوانهای مردم باشید، به فکر مهاجرت و معضل بیکاری در روستاها باشید همین چند مدت پیش بود که مسئولان ما آمار سرخوشی از وضعیت اشتغال در استان داده بودند و الان که دوباره بیکارترین استان کشور شده ایم اون هم به فاصله چند روز، مسئله بعد این معضل پارتی بازی که بین مسئولان متاسفانه رواج پیدا کرده ریشه کن کنید، تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.