کد خبر: ۱۰۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
آیت‌الله ملک‌حسینی در واکنش به بی تفاوتی دولت در حقوق های نجومی:
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان، استانی نیست که چیزی به عنوان ناله از محرومیت‌ها داشته باشد مقایسه امروزش با گذشته غلط است اما مردم این استان از رشد نامتوازن و نامتقارن در مقایسه با دیگر نقاط کشور رنج می‌برند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در اختتامیه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهادت انتخاب برتر یک انسان است اگر خداوند انسان را از قدرت عقل برخوردار کرد تعقل و عقلانیت یعنی انتخاب برتر و این انتخاب هرگاه به نقطه برتر خود برسد عشق است و در مکتب ما هیچ تقابلی بین عقل و عشق نیست.

وی افزود: انتخاب سبک و کیفیت مرگ برترین انتخاب یک انسان است  زیرا این انتخاب در انتخاب حیات مؤثر است، بنابراین شهید یعنی انتخاب‌‎گر بزرگی که نوع مرگ خود یعنی کشته شدن در راه خدا انتخاب کرد بر این عقل و عشق ایستاد و بر اساس نقطه پایان، مسیر را هم انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر سری به وصیت‌نامه شهدا بزنیم سه عنصر نماز و عبادت، احترام به بزرگان و خصوع و پیروی از ولی فقیه و حفظ استقلال و هویت ایران را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

ملک‌حسینی با اشاره به رشادت مردم این استان در برهه‌های مختلف‌ بیان کرد‌: کهگیلویه و بویراحمد همواره استان غیرت بوده و هرگز فقر و محرومیت‌ها در طول تاریخ بر عزت و شرف او تأثیر نگذاشت، همواره فقیر بود اما می‎جنگید چون دین را از همه چیز برتر می‌دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مردم این استان دستاوردهای بزرگی داشت، تصریح کرد: این استان در طی سال‌هایی که از انقلاب می‌گذرد گاه به سطح محرومیت و گاه به اندکی بالاتر از این سطح می‌رسید و مردم سپاسگذار نعمت انقلاب هستند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این استان شهدای بزرگی در راه‌ دفاع از آرمان‎های نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده و از قابلیت‎های انسانی بی‎نظیری برخوردار است، خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز خواست این مردم را در حضور نمایندگان استان در مجلس و در حضور سرداران و مسئولان استان بیان می‎کنم.

ملک‎حسینی ابراز کرد: این استان، استانی نیست که چیزی به عنوان ناله از محرومیت‌ها داشته باشد مقایسه امروزش با گذشته غلط است اما مردم این استان از رشد نامتوازن و نامتقارن در مقایسه با دیگر نقاط کشور رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه امیدواریم حمایت‌های شما و امثال شما بتواند مشکلات این استان را رفع کند، ادامه داد: استان ما از لحاظ توسعه نیروی انسانی هیچ  چیزی کم ندارد و افتخار می‌کند که پدر پیوند کبد از این استان بوده و بعضی از اکتشافات و اختراعات بی نظیر نتیجه تلاش فرزندان این استان است اما این توسعه انسانی سکه ای دو رو بوده که یک رو نشان از عزت ما است و یک رو این است که چرا هیچ ظرفیتی در استان برای رشد این استعدادها وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما به این ارتقا و توسعه انسانی افتخار کرده و آن را سرآغاز توسعه‌های دیگر می‎دانیم و امیدواریم روزی به قله‌های موفقیت دست یابیم.

ملک‎حسنی افزود: امروز بدون شک نمایندگان ما در صدد رفع مشکلات ما هستند و بی‌شک هدایت‌های شما و مشاهده عینی مشکلات می‎تواند به برون رفت استان ما از مشکلات کمک کند.

وی با اشاره به اینکه گاهی نسبت نامشخص مجلس با قوه مجریه برای جامعه ما مشکل ایجاد کرده، گفت: گاه این نسبت به تقابل کشیده شده در حالی که باید نسبت تعامل باشد و امیدواریم به برکت تعامل نه معامله، شاهد حل مشکلات کشور در سطح کلان و حل مشکلات خرد در سطح استان باشیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر نسبت‌های مسئولان اجرایی کارش به معامله کشیده شود برای ما ذلت‌آور است، کما اینکه سیاسیت زدگی که برای استان ما وارداتی است گاهی مشکلاتی را ایجاد کرده است، امیدواریم که سطح فکر و اندیشه ما رشد کرده و از این به بعد شاهد چنین مسائلی نباشیم.

ملک‌حسینی ابراز کرد: امیدواریم با تلاش شما، تکمیل زیرساخت‎های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی صورت گرفته و به جای اینکه فقر و بیکاری کمر جامعه را بشکند قوانین وضع شده در مجلس، کمر فقر را بشکند.

وی ادامه داد: امیداوریم قانون‎ها به سمتی باشد که دیگر شاهد واژه‎هایی مانند غارت بیت‌المال و حقوق‌های نجومی نباشیم، و در آن بحث کسی نه به قانون و نه به آیین نامه‌های ذیل قانون گله نکرد و این سکوت، غارت عقل بود که از غارت بیت المال بدتر است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم قانون‎ها به گونه‎ای باشد که دست کسی که می‎خواهند به بیت‌المال دست‌درازی کنند را قطع کند و به انسان‎هایی که منصب می‎گیرند اما مسئولیت نمی‎پذیرند اجازه حرکت نداده و مدیریت‎ها شیشه‌ای و شکننده نبوده، بلکه پایدار و با عمق نظارت باشد.

ملک‎حسنی با بیان اینکه جامعه ما از نیمی از مدیرانش به دلیل افت و خیز سیاسی محروم است، گفت: امیدواریم این روند تغییر کرده و این محرومیت رفع شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
ای کاش سخنی از دزدی هه هم مزدین نه فقط جبهه گیری در برابر دولت
سخن از
بابک زنجانی ها
امیر خسروی ها
خاوری ها
بقایی ها
قالیباف ها
احمدی نژادی ها
دکل های نفتی دزدی شده
و در نهایت حقو.ق نجومی بگیر ها
غارتگران بیت المال
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
ببخشید فقر و تهیدستی بر شرف ما تاثیر نگذاشته در گذشته، ولی خدا کنه که مدیران و مسئولان ما کاری نکنند که شرافت مردم را زیر پای بگذارند با این سیاسی کاری و ندانم کاری که انجام می دهند، به قول قدیمی ها قدر زر زرگر بداند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.